Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Tja, de voordelen van een landskampioen. Niks nieuw.

Zeg ik toch ook niet? Maar om mensen zielig te gaan noemen omdat ze rechtstreekse concurrenten niet graag enorm financieel versterkt zien worden is ferm overdreven.

Anoniem06

Legacy Member
Fella zei:
Ik ben geen Anderlecht supporter, ik support immers voor de coolste ploeg van het dorp namelijk SVZW.
Maar als er Belgische ploegen Europees spelen dan supporter ik daarvoor, ongeacht wat voor ploeg dat ook is.

Fixed.

BleKKie

Legacy Member
Hoh, proficiat dan maar zeker.
Zoals al gezegd, leuk dat ze CL spelen en dat kan me geen moer schelen wat ik zie ze toch niet veel uitrichten tenzij ze nu nog het één en ander vrij deftig gaan aankopen, maar het geld hé :p ... dat steekt toch wel moet ik eerlijk toegeven.

Dan maar hopen op een paar pandoeringskes om het vertrouwen wat de kop in te drukken, kan eventueel goed zijn voor het kampioenschap dan ... aan alles is een positieve kant :)

Ik verheug me al weer op al de anderlecht-supporters die weer uit de hoogte gaan komen doen :unsure:. De vaste personen hier, tot daar aan toe en die doen dat meestal niet, maar al die nekken die hier nu opeens hun zeg moeten komen doen :sop:

Swagger

Legacy Member
Sindweller zei:
Andere ploegen wéten ook dat Anderlecht meer geld heeft, en gaan zich minder makkelijk tevreden stellen met een bod. Die gaan gewoon afkomen met het "ge hebt nu toch geld genoeg" argument, en als Anderlecht een speler echt wil, gaan ze daarvoor dieper in de buidel (kunnen) tasten (ook al omdat ze nu niet meer elke cent twee keer moeten omdraaien), wat op termijn dus voor een budgetverhoging van de andere ploegen leidt. Vergelijk het met Genk, dat meer heeft moeten betalen voor Gorius dan het aanvankelijk in gedachten had, omdat KV Mechelen wist dat ze toch genoeg geld hebben.

Ma Anderlecht zit ook niet in nood wat spelers betreft, dus zot gaan ze niet doen. Ze zullen ook wa financiele reserve houden voor de komende jaren.

Maxwell

Legacy Member
Rubmifer zei:
Zeg ik toch ook niet? Maar om mensen zielig te gaan noemen omdat ze rechtstreekse concurrenten niet graag enorm financieel versterkt zien worden is ferm overdreven.

Iets triest of iemand zielig vinden is wel iets totaal verschillend vind ik, niet?
Anyway, ieder zijn meug. Ik sluit mij gewoon aan bij:

Fella zei:
Maar als er Belgische ploegen Europees spelen dan supporter ik daarvoor, ongeacht wat voor ploeg dat ook is.

Nahrtent

Legacy Member
Kiiilerke zei:
gij denk toch niet dat messi en co gaat spelen tegen anderlecht ? b team it is

Barcelona onderschat zelden een tegenstander (al is dat in het geval van Anderlecht nu ook niet nodig), Messi en co zullen wss op de bank beginnen, maar als de match niet goed loskomt zie ik hem wel spelen hoor. Daarbij, die gast speelt toch bijna elke wedstrijd, buiten mss returns in de beker als ze de heenmatch met 5-0 gewonnen hebben? Ik heb hem eigenlijk nog nooit ernstig geblesseerd geweten, nu ik erover nadenk. Straffe gast.

Radbraker

Legacy Member
Als Anderlecht Barca treft dan hoop ik toch wel op de A-ploeg.
Ollie vs Messi :crazy:

Fraa

Legacy Member
Sindweller zei:
Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen :love:.

Ten eerste zou ik me weinig illusies maken als ik RSCA supporter zou zijn, ten tweede gaat een ploeg als Barça hier met een veredeld b-elftal spelen & dan spelen die u nog van de mat. Niks om héél happy van te worden dus :)

Nic!

Legacy Member
Als Anderlecht supporter heb ik gejuichd als een gek als Butina die penalty pakte, gesupporterd voor Standard als een mentaal gestoorde tegen Liverpool en ik kan zo nog even doorgaan.

Ik zeg niet dat ik iedere Europese wedstrijd voor de concurrenten heb gejuichd, maar die wedstrijden waar de spanning zo te snijden was (zoals vandaag) voel je toch meer België supporter dan anti-concurrent supporter? Of ben ik de enige? :/

Bontus

Legacy Member
Jongens wat een thriller was dat,
zoals verwacht zwakke backs met Odoi en Deschacht, en een bleke Gillet (die zoals zo vaak in bleke matchen wel bijna scoort).

VDBrom werkt uiteindelijk met hetzelfde materiaal dan AJ en daarin zit veel materiaal dat Champions League onwaardig is, zoals bovengenoemde spelers en ook Wasyl, Kljestan, De Sutter ...

Maar VDBrom brengt wel een youngster, omdat die eindelijk die onbenutte rechterflank kan openbreken, en dat gebeurt dan ook -> ontlading hierzo. Wat een prachtige assist!

Ook Iakovenko had ik veel sneller verwacht, heeft tenminste een afstandsschot (handig als de tegenstander zo diep gaat nestelen), en heeft ook betere corners in de benen dan Biglia.

Biglia die wel weer schitterend speelde, maar nooit een beslissend doelpunt zal forceren.

RSCA nu in pot 3, dus 5 punten halen zou een doelstelling moeten zijn, is ook weer 2 miljoen prijzengeld. Ondanks dat RSCA niet sterk genoeg is om veel indruk te maken in de CL, waren ze duidelijk de betere voetballende ploeg vergeleken met Limassol. En zonder CL geld natuurlijk geen vooruitgang in Europa.
Hopelijk een paar stevige aankopen deze keer ipv "opportuniteiten"

Racing_Genk

Legacy Member
Lol nee nic, europees ben ik nooit anti-concurrent supporter maar altijd pro belgie :)

spinx

Legacy Member
Anderlecht moet wel eens stoppen bij iedere kwalificatiecampagne over het geld te praten... Dat heeft hun al miljoenen gekost...

En Anderlecht moet echt eens durven gaan voor de 2de plaats... Alles op de jeugd zetten IMO

Anoniem04

Legacy Member
Sindweller zei:
Persoonlijk hoop ik dat ze Barcelona loten, en dan uit pot 2 en 4 de gemakkelijkste. Redelijke kans om door te stoten/te overwinteren, en ik kan dan eens afzakken naar het CvdS stadium om al die barçasterren te zien spelen :love:.

Redelijke kans om door te stoten naar de Euro League mag ik hopen? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan