Jongens wat een thriller was dat,
zoals verwacht zwakke backs met Odoi en Deschacht, en een bleke Gillet (die zoals zo vaak in bleke matchen wel bijna scoort).
VDBrom werkt uiteindelijk met hetzelfde materiaal dan AJ en daarin zit veel materiaal dat Champions League onwaardig is, zoals bovengenoemde spelers en ook Wasyl, Kljestan, De Sutter ...
Maar VDBrom brengt wel een youngster, omdat die eindelijk die onbenutte rechterflank kan openbreken, en dat gebeurt dan ook -> ontlading hierzo. Wat een prachtige assist!
Ook Iakovenko had ik veel sneller verwacht, heeft tenminste een afstandsschot (handig als de tegenstander zo diep gaat nestelen), en heeft ook betere corners in de benen dan Biglia.
Biglia die wel weer schitterend speelde, maar nooit een beslissend doelpunt zal forceren.
RSCA nu in pot 3, dus 5 punten halen zou een doelstelling moeten zijn, is ook weer 2 miljoen prijzengeld. Ondanks dat RSCA niet sterk genoeg is om veel indruk te maken in de CL, waren ze duidelijk de betere voetballende ploeg vergeleken met Limassol. En zonder CL geld natuurlijk geen vooruitgang in Europa.
Hopelijk een paar stevige aankopen deze keer ipv "opportuniteiten"