Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
Onz abo van ajax zou nog minder zijn dan 150.. Als we eraan geraken natuurlijk wel :)

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
Onz abo van ajax zou nog minder zijn dan 150.. Als we eraan geraken natuurlijk wel :)

Kameraad van mij gaat altijd naar ajax kijken, die heeft een CL abo voor 109 euro

Weebl

Legacy Member
Zou me verwonderen moest hij het nu al hebben, aangezien ze pas volgende week te koop zijn :p

Sportinggboy

Legacy Member
Weebl zei:
Zou me verwonderen moest hij het nu al hebben, aangezien ze pas volgende week te koop zijn :p

Nope die heeft een reservering, heb ze gisteren gezien.

Vanop de Ajax site : Vanaf zaterdag 1 september 09:00 uur is het mogelijk om een passe-partout aan te schaffen zodat je voordelig naar alledrie de wedstrijden kunt gaan. SCC-houders hebben tot en met woensdag 5 september 18:00 uur de tijd om hun eigen plek met korting te kopen.

Weebl

Legacy Member
Ah ja op die manier.
Voor ons is't pas mogelijk vanaf 14 september dacht ik. Dus daarmee dat'k nog niet zeker ben dat wij abo's gaan kunnen bemachtigen die zo goedkoop zijn :).

warcraft3 playe

Legacy Member
Verleden jaar op Genk was het ook maar iets van een 80 euro voor abonees. Voetbalclubs hebben gelijk dat ze het zo duur maken voor mensen zonder abonnement.

Sportinggboy

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
Verleden jaar op Genk was het ook maar iets van een 80 euro voor abonees. Voetbalclubs hebben gelijk dat ze het zo duur maken voor mensen zonder abonnement.

Ik heb 2 abonnementen op RSCA ten waarde van 370 euro per stuk zonder Po inbegrepen. Dan vind ik nu 180 euro voor die 3 matchkes per abonnement echt een schande. Mij zullen ze er niet zien

Romelus

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ik heb 2 abonnementen op RSCA ten waarde van 370 euro per stuk zonder Po inbegrepen. Dan vind ik nu 180 euro voor die 3 matchkes per abonnement echt een schande. Mij zullen ze er niet zien

Lol voor Ajax kan je CL-abo's kopen van zo'n 150 euro. En die spelen tegen Real, City en Dortmund.:woohoo:

Je hebt dus groot gelijk.

warcraft3 playe

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ik heb 2 abonnementen op RSCA ten waarde van 370 euro per stuk zonder Po inbegrepen. Dan vind ik nu 180 euro voor die 3 matchkes per abonnement echt een schande. Mij zullen ze er niet zien

Ja dat gaat er ook wat over. Ik had het dan ook over de mensen zonder abonnement.

sharpshot

Legacy Member
Wie gaat nu 180€ geven voor Milan, Zenit en Malaga. Goed zot moet ge zijn.

NemesisBE

Legacy Member
Kunde beter naar Newcastle en Bordeaux komen kijken in JB Sportinggboy !!

Sportinggboy

Legacy Member
NemesisBE zei:
Kunde beter naar Newcastle en Bordeaux komen kijken in JB Sportinggboy !!

Ik woon aan de andere kant van het land, dik 2 uur rijden voor wat voetbal heb ik er zeker niet voor over :p Anders had ik het wel overwogen :)

Sportinggboy

Legacy Member
NemesisBE zei:
True, gij kunt nog beter matchen van Genk meepakken dan :p

Yep daar ben ik op 45 minuten. Ik denk dat ik mijn geld gewoon ga afgeven aan de belastingen, die moet ik deze maand ook nog betalen :crazy:

Sportinggboy

Legacy Member
iplf zei:
Sportinggboy, jouw plaatsen behoren toch tot de betere in het stadion he, als ik onderstaande afbeelding bekijk.
Ik vind eerlijk gezegd die 105 euro voor een CL-abbo als abonnee, best goed meevallen.

http://www.rsca.be/photodbase/articles/ticketingCL02092012.jpg

Mijn plaatsen zijn door die VIP seats van goedkoopste zitplaatsen naar 2de duurste gegaan. Echt erg. Daardoor heb ik dit jaar 60 euro meer betaald dan vorig jaar voor mij JPL abo. In 2006 betaalde ik op dezelfde plaats 120 euro voor tegen Rijsel, Milan en Athene. Nu 60 euro meer voor nog een slechtere groep.

105 euro op die staanplaatskes is ook veel te veel. Achter de goal valt dat nog mee, maar aan de overkant ( naast de bezoekers) zie je amper iets

Jack Wilshere

Legacy Member
Milan, Rijsel, Athene is nu niet bepaald beter dan Milan, Zenit & Malaga hoor.

Sportinggboy

Legacy Member
Gunther D. zei:
Milan, Rijsel, Athene is nu niet bepaald beter dan Milan, Zenit & Malaga hoor.

Tuurlijk wel. Tegen Milan en Rijsel ( bijna derby) zat het afgeladen vol. In de Europa League speelde we 2 jaar geleden tegen Zenith. Er zat nog geen 13.000 man

Nu spreekt bij de supporters enkel Milan echt aan. Niemand zit te wachten op een Russische ploeg of Malaga. Gisteren van veel personen gehoord.

In onze supportersclub toch al zeker 20 vaste leden die altijd gaan zien die hun CL plaatsen niet moeten hebben wegens te duur.

Jack Wilshere

Legacy Member
Dan is het geen slechtere groep, dan is het een minder aantrekkelijke affiche.
Een slechtere groep zou een groep zijn waarin de ploegen van dit jaar inferieur zijn aan de ploegen van toen. Dat is niet het geval. Milan is dezelfde ploeg, Zenit schat ik hoger in dan Rijsel (dan toen toch zonder een Hazard etc speelde) en Malaga schat ik dan weer beter in dan AEK Athene.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan