Runkle
Legacy Member
BuBbA zei:Wtf, noemen ze Bertrand nu echt een spits op 2BE?![]()
Die mannen kijken geen enkele voetbalmatch buiten degene die ze uitzenden...
Anyway, verdiende overwinning van Athlético, wat een prutsvertonening.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuBbA zei:Wtf, noemen ze Bertrand nu echt een spits op 2BE?![]()
Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.Jonas89 zei:Gohja, Barcelona verloor in 2006 ook van Sevilla met 0-3 mss kunnen we daar ons aan optrekken?![]()
dacuba zei:Ik geloof dat ze zeiden dat Torres kwaad was omdat hij niet mocht starten en "omdat Bertrand in zijn plaats kwam". Maar ik denk niet dat ze Bertrand een spits genoemd hebben.![]()

Gavin zei:Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.
En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!
Gavin zei:Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.
En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!
Wilcao zei:Gavin toch, waar was je de eerste 3 wedstrijden van Hazard bij Chelsea?
Gavin zei:Dat was dan ook het begin van het einde van dat Barcelona. Lampard belichaamde dat perfect vandaag.
En verder: komaan zeg, het niveau van de tegenstand voor een keer iets hoger dan dat kutte Reading of Southampton en geen Hazardhype te bespeuren? Wel wel, wie had dat verwacht!!!!!!!
Rubmifer zei:Hazard was nochtans een van de betere bij Chelsea, deed niets fout.

dragjeh zei:Iedereen, including me, verklaarde Atletico zot om €40 milj aan ene Falcao uit te geven. Maar is dik zijn geld waar mijn gedacht
Atleticoooo :applause:
BuBbA zei:Niet overdrijven.
Ok, één van de betere vandaag, maar dat was nu ook weer niet zo moeilijk aangezien iedereen gewoon kak was. Ook Hazard. Veel slechte contacten gezien, wat domme fouten proberen uitlokken om dan de bal te verliezen, een aantal heel zwakke kaatsen, ... Maar swat, er zat niemand tussen die echt in vorm was.
Het is ook nogal onnozel natuurlijk om te verwachten dat Hazard continu man van de match gaat zijn en altijd gaat flitsen. Ik vind dat hij al veel heeft laten zien op heel korte tijd bij Chelsea.

Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.Wilcao zei:Gavin toch, waar was je de eerste 3 wedstrijden van Hazard bij Chelsea?
Shopping 2 is kut, de geur van die kleffe pizzeria die veel te duur is voor wat ze geven verpest daar de hele boel.NemesisBE zei:aan't chillen in Shopping 2.
Sir.Killalot zei:Atletico hield hem ook wel goed uit de wedstrijd. Enfin, hun verdediging was gewoon heel erg secuur. Niemand van Chelsea kwam er eigenlijk echt aan te pas.
Dus iemand die 2x talent van het jaar en 2x speler van het jaar in Frankrijk wordt op zijn 21ste is een speler zoals een andere? Ja goed, ieder zijn mening natuurlijk. Al vind ik het wel raar dat je het wel voor Neymar hebt dan.Gavin zei:Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.
Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.
En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.
Gavin zei:Ik zeg het toch net, niets tegen City en nu ook niets. Dat die ocharm drie matchkes tegen janneke en mieke wat laat zien, zal me dan worst wezen. Ik ben dan ook benieuwd of ie datzelfde kan brengen in de competitie tegen een City of United of weer een anonieme topmatch erbij mag turven.
Als ie dat doet, zal ik hem met plezier feliciteren en erkennen dat ik fout zat. Totdat hij buiten Ligueje 1 eens iets laat zien in een fatsoenlijke match, blijft het een speler zoals een ander.
En het is niet omdat het Hazard is of zo hoor, over Mata denk ik hetzelfde. Maar dat is geen Belg natuurlijk, dus dat mag.
Shopping 2 is kut, de geur van die kleffe pizzeria die veel te duur is voor wat ze geven verpest daar de hele boel.
Ik ben een Shopping 1'er.
Mau5 zei:Lekker jezelf belachelijk maken... Leuk voor de mensen die mee reizen.

Dan kunt ge ook zeggen dat het niveau in de Europa League hoger ligt dan in de Champions League.Lilspanyol zei:Daar zat toch geen kat bijna...
Weer een match om te vermelden in toekomstige PL vs. PD discussies.![]()