Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Gohja, Barcelona verloor in 2006 ook van Sevilla met 0-3 mss kunnen we daar ons aan optrekken?![]()
BuBbA zei:Achja, we verdienen toch een paar miljoentjes met hier te spelen.![]()

Ze hadden beter het betonvoetbal (ofja, "verdedigen is ook een kunst" voetbal) van tegen Barca eens boven gehaald.Jonas89 zei:Gohja, Barcelona verloor in 2006 ook van Sevilla met 0-3 mss kunnen we daar ons aan optrekken?![]()

Radbraker zei:Ze hadden beter het betonvoetbal (ofja, "verdedigen is ook een kunst" voetbal) van tegen Barca eens boven gehaald.![]()
Kiiilerke zei:Meer dan 80 mil uitgeven en niet kunnen winnen van een subtopper uit spanje![]()
Jonas89 zei:We gaan het ons nog beklagen dat we geen extra diepe spits gaan halen zijn...

BuBbA zei:So? Tis de supercup, niet de finale van de Champions League.

Kiiilerke zei:Tjah iedereen komt altijd met die zever af als hun ploeg verliest... ikzelf ook![]()