Sportinggboy
Legacy Member
Gunther D. zei:Dan is het geen slechtere groep, dan is het een minder aantrekkelijke affiche.
Een slechtere groep zou een groep zijn waarin de ploegen van dit jaar inferieur zijn aan de ploegen van toen. Dat is niet het geval. Milan is dezelfde ploeg, Zenit schat ik hoger in dan Rijsel (dan toen toch zonder een Hazard etc speelde) en Malaga schat ik dan weer beter in dan AEK Athene.
Uiteraard spreek ik hier over de aantrekkelijkheid van de affiches. Dat leek me wel duidelijk. Voor Een Belgische ploeg is elke groep slecht sportief gezien, daar moeten we niet moeilijk over doen. Mij gaat het over het feit wie je loot en waarvoorje dus betaald. Dat is in dit geval slechter dan toen en toch zou ik maar liefst 60 euro moeten bijbetalen.
Daar ga ik niet aan mee doen. Het zal voor de buis worden. Eerste keer in 9 jaar dat ik een europese campagne thuis ga missen, maar er zijn budget grenzen. Of mijn madam gaat het niet plezant blijven vinden








