massief
Legacy Member
Arzo heeft zijn voorstel nu nog altijd niet gekregen...
http://twitter.com/#!/carzo4
http://twitter.com/#!/carzo4
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
massief zei:Knap dat ze niet in beroep gaan. Hoe lang blijft dat voorwaardelijk gedoe gelden?

Swagger zei:Ik heb nog ivm de uitzendrechten van het voetbal: vanaf wanneer zijn alle matchen op Telenet?
Is dat vanaf januari 2012, of is dat vanaf de start van seizoen 2012-2013?
En zijn de matchen vanaf dan enkel of telenet, of tegelijk op belgacom & telenet?
massief zei:Knap dat ze niet in beroep gaan. Hoe lang blijft dat voorwaardelijk gedoe gelden?
clubbrugge.be zei:De schorsing van twee voorwaardelijke matchen betekent dat Rafa bij een volgende rode kaart dit seizoen 2 extra speeldagen moet brommen.

NemesisBE zei:Anders was het Anderlecht, Mechelen (uit) en Lokeren (uit) geweest.
Toch maar belachelijk die 2 voorwaardelijk. Tenzij Odoi die ook gehad heeft.
Nouja, als Refa nog eens iets doms doet, zit ie mss 5 dagen aan de kant![]()

The Black Mamba zei:Gatverdamme zeg , die andere nieuwe mod is ook een clubsupporter.
3 speeldagen lijkt me logisch , die 2 extra zouden in de praktijk niets mogen beteken want een speler als Rafaelov zou geen rode kaarten mogen pakken. En al zeker geen 2 op 1 seizoen.

The Black Mamba zei:3 speeldagen lijkt me logisch , die 2 extra zouden in de praktijk niets mogen beteken want een speler als Rafaelov zou geen rode kaarten mogen pakken. En al zeker geen 2 op 1 seizoen.

Hij is inderdaad een voorbeeld met zijn (niet-)reactie, zo mogen er meer zijn.BleKKie zei:Misschien dat al die mannen die moord en brand schreeuwen als ze rood krijgen misschien eens twee keer nadenken als ze rood gekregen hebben, want tenslotte heeft het werkelijk geen enkele zin om daar nog verder over te kankeren tegen de scheids.
Nu goed, de straf is terecht daar niet van (voor alle duidelijkheid).