massief
Legacy Member
Dat zou logischer zijn. Maar dat ze bij HNB die fout zouden maken zou dan weer sporzaiaans zijn.
Edit:
blijkbaar juist ze:
http://www.sport1.nl/nieuws/22461-sport1-strikt-jupiler-league-en-ligue-1.html
Die hebben nen online pay-per-view. Mocht dat nu eens vanuit België werken... (ijdele hoop waarschijnlijk)
Edit:
blijkbaar juist ze:
http://www.sport1.nl/nieuws/22461-sport1-strikt-jupiler-league-en-ligue-1.html
Die hebben nen online pay-per-view. Mocht dat nu eens vanuit België werken... (ijdele hoop waarschijnlijk)






Tegen Anderlecht is hij altijd geschorst