Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Echt niemand gaat voor Stijnen als keeper van het jaar stemmen, tenzij ze de stemming via een forumpoll doen.

fraaanche

Legacy Member
wireke zei:
Spreekkoren ga ik ook niet akkoord mee, maar jij weet evengoed dat dit enkele individuen zijn die zoiets beginnen. Eruit pikken en nooit meer toelaten :)

Ze moeten minder wenen over spreekkoren. Laat supporters toch roepen wat ze willen, altijd dat politiek correct gedoe :ironic:

Ik zat tussen niet tussen het Beerschotpubliek, maar heb precies gehoord dat onze spionkop Fukushima scandeerde naar Kawashima. Volgens mij had het daar ook mee te maken. Het kon echter ook een fantasieke zijn van mij :D

Het is wel terecht dat ze de match stilleggen als men met dingen gooit. Voor mij part geen drank meer op die uittribune voor de Beerschotsupporters volgend jaar.

stormtrooper

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Echt niemand gaat voor Stijnen als keeper van het jaar stemmen, tenzij ze de stemming via een forumpoll doen.

ohoq9.jpg

massief

Legacy Member
fraaanche zei:
Ze moeten minder wenen over spreekkoren. Laat supporters toch roepen wat ze willen, altijd dat politiek correct gedoe :ironic:

Ik zat tussen niet tussen het Beerschotpubliek, maar heb precies gehoord dat onze spionkop Fukushima scandeerde naar Kawashima. Volgens mij had het daar ook mee te maken. Het kon echter ook een fantasieke zijn van mij :D

Het is wel terecht dat ze de match stilleggen als men met dingen gooit. Voor mij part geen drank meer op die uittribune voor de Beerschotsupporters volgend jaar.
We zitten met nen sloeber!

fraaanche

Legacy Member
Mor anderzijds is het ook wel raar om niet bij uw eigen supporters te staan.

Dat fukushimagezang klopt trouwens. Ik hoop wel dat dat gedoe met die chinees geen staartje krijgt, want wij hebben nog voorwaardelijk een match achter gesloten deuren staan voor racistische gezangen (Kosovo-incident).

massief

Legacy Member
Gaat Stijnen trouwens niet iets te enthousiast richting assistgever bij de goal van Lierse terwijl hij daar nog ne verdediger heeft en zijn goal zo open laat?

fraaanche

Legacy Member
Kpeis dat da over Stijnen gaat bij de goal van Lierse :p

Kan je miss wat van zeggen, maar ik denk dat elke keeper daar toch zen eerste paal gaat afdekken.

EDIT: of miss heeft massief het toch over Kawashima die te dicht bij zen paal staat bij de goal van Losada. Waar zeker iets over te zeggen valt :p

Radbraker

Legacy Member
Zouden de GBA supporters niet eens kijken wat voor keeper ze onder hun eigen lat hebben ? :p

exo

Legacy Member
T'is toch maar een berisping? En persoonlijk vind ik dat als ge naar het sportcomité moet dat een korte broek not-done is. Elementaire beleefdheid, basis zelfs. Hij zit hier niet meer in Israël.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan