Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Starrk

Legacy Member
Niets. De boel op slot doen. Club probeerde te vaak centraal iets te forceren, wat gewoon niet lukt tegen zo'n ploeg. Rafaelov voetbalde zijn tegenstander aan de gort en werd amper aangespeeld, itt. Meunier die een neutrale match speelde en continu de bal kreeg van een bleke Hoefkens.

Thaisho

Legacy Member
vrijdag richting Rc Lens afzakken voor de Coupe de france, hopelijk is RcL nog een beetje deftig, zeker nu ze in 2de klas moeten spelen

Fireflame

Legacy Member
De Brugse Metten is een jaarlijkse vriendschappelijke voetbalwedstrijd in Brugge die door de Belgische topclub Club Brugge wordt georganiseerd in de zomer, voor de aanvang van het reguliere voetbalseizoen. De Brugse Metten worden gespeeld sinds 1976, aanvankelijk als minitoernooi met vier clubs. De naam verwijst naar het historische gebeuren van de Brugse Metten; de winnaar haalt als trofee "De Goedendag" binnen.

...

BleKKie

Legacy Member
Anders kunnen we wat discussiëren over "De Goedendag", lijkt me al even nuttig.


Het is trouwens een steekwapen.

Rogue

Legacy Member
U vraagt, wij draaien :cool:.

Fireflame zei:
De Brugse Metten is een jaarlijkse vriendschappelijke voetbalwedstrijd in Brugge die door de Belgische topclub Club Brugge wordt georganiseerd in de zomer, voor de aanvang van het reguliere voetbalseizoen. De Brugse Metten worden gespeeld sinds 1976, aanvankelijk als minitoernooi met vier clubs. De naam verwijst naar het historische gebeuren van de Brugse Metten; de winnaar haalt als trofee "De Goedendag" binnen.

...


brugse-metten3.jpg



Het is een strijdvlegel, geen goedendag! :doc:

Burny

Legacy Member
Starrk zei:
De elektronische controle van de abonnementen heeft vandaag wel dik gefaald. Immense wachtrijen, abonnementen die niet geaccepteerd werden. Het was aan de West waarschijnlijk een dik halfuur schuiven.

Amai ik wist niet dat het zo erg was. Wij konden heel snel binnen, die electronische controle werkte goed. Er stonden lange rijen bij de ticketing, ik dacht dat de match daarom 10 minuten was uitgesteld.

Over de match: zowel positieve als negatieve dingen gezien, al bij al wel tevreden eigenlijk. Vadis = heerser!

Exorikos

Legacy Member
5 minuten bezig en het gaat al over het voorval Witsel Wasyl denk ik. De namen komen toch vaak dicht bij elkaar voor. :D

Exorikos

Legacy Member
Je moet een visum hebben om Rusland binnen te mogen... Het is nog iets anders dan een eventuele werkvergunning. Daar heb ik geen idee van hoe dat juist verloopt.

Nic!

Legacy Member
Ja, dat weet ik. Maar als je een visum vraagt, dan moet het toch al rond zijn?

Anyhow, ik vind dat Defour iets meer sportieve ambities mag hebben. Moet uiteraard vertrekken bij Standard, maar een West-Europese (sub)topper had voor hem wel gekund.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan