Proim
Legacy Member
Dat is Jurgen-styleSh@D0wBE zei:Fuck maar 2-1 gewonnen van Leverkusen, wat een kutploeg toch Brugge , moest minstens 5-0 zijn
Zo beter?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is Jurgen-styleSh@D0wBE zei:Fuck maar 2-1 gewonnen van Leverkusen, wat een kutploeg toch Brugge , moest minstens 5-0 zijn
Zo beter?

starspike zei:Tja, ik moet zeggen dat de overwinning tegen Lyon toch ook heel veel plezier deed. En dat plaatsen is niet altijd even makkelijk![]()
starspike zei:Tja, ik moet zeggen dat de overwinning tegen Lyon toch ook heel veel plezier deed. En dat plaatsen is niet altijd even makkelijk![]()
Pieter3770 zei:Pff, Club Brugge is hier toch net iets te overheersend om nog leuk te zijn. Het gaat toch bijna over niks anders...

Starrk zei:Het was geen goede match. Leverkusen hielt de boel potdicht en we hadden moeite met het creëren van kansen. Uitblinkers waren Donk, Vadis en Rafaelov.
De Jonge, Vazquez, Hoefkens vond ik zwak.
27200 man wel aanwezig.

Gavin zei:Fireflies is misschien wat streng maar die Sh@D0wBE is inderdaad niet te harden.
Dank voor deze gegevens, Starrk. Ik heb even al uw parameters ingegeven op mijn zakjapanner en volgens dat machientje blijft Sh@D0wBE nog steeds niet te harden.Starrk zei:Fireflies heeft gewoon moeite met iemand die exact dezelfde stijl heeft, en niveau haalt, als hemzelf, maar die jammer genoeg voor een andere ploeg aan het supporteren is.
Gavin zei:Dank voor deze gegevens, Starrk. Ik heb even al uw parameters ingegeven op mijn zakjapanner en volgens dat machientje blijft Sh@D0wBE nog steeds niet te harden.
Sportinggboy zei:Mooi aantal voor een oefenmatchke![]()
sharpshot zei:Brugse metten /= oefenmatch

Starrk zei:De elektronische controle van de abonnementen heeft vandaag wel dik gefaald. Immense wachtrijen, abonnementen die niet geaccepteerd werden. Het was aan de West waarschijnlijk een dik halfuur schuiven.
Bedankt voor de mededeling. Ik zal het met mij meedragen.
sharpshot zei:Brugse metten /= oefenmatch
Hola, zie ik daar een contradictio in terminis???Sportinggboy zei:Brugse Champions League

Starrk zei:Het was geen goede match. Leverkusen hielt de boel potdicht en we hadden moeite met het creëren van kansen. Uitblinkers waren Donk, Vadis en Rafaelov.
De Jonge, Vazquez, Hoefkens vond ik zwak.
27200 man wel aanwezig.
Coosemans zijn uitvoetballen was vaker wel dan niet gewoon rampzalig.