Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Allez 1 keer hebben we daar misschien geluk mee maar vorige seizoenen is het ook talloze keren voorgevallen dat we het in de slotfase weggeven. Meh!

Anoniem04

Legacy Member
Fireflies zei:
Ik hoop dat Club faliekant op hun bek gaat dit seizoen. Niet omdat het de 'vijand' is, maar het zou uw belachelijke posts alvast sterk terugdringen. Serieus, doe maar normaal hé.

:ironic:

Proim

Legacy Member
Fireflies zei:
Ik hoop dat Club faliekant op hun bek gaat dit seizoen. Niet omdat het de 'vijand' is, maar het zou uw belachelijke posts alvast sterk terugdringen. Serieus, doe maar normaal hé.
Alle jong, het was toch duidelijk dat het om te lachen was :D

Scr1fle

Legacy Member
Idd Proim het was gewoon een dom antwoordje op dit:


FrownedUpon zei:
precies wel tof matchke van brugge daar :) Ze zijn niet slecht bezig, volgens mij als die vasquez en rafeolov ofzoiet helemaal op elkaar zijn ingespeeld gaat het daar nog knallen.

Maar ja ,...

Endan zit FireFlies nog te zeggen dat er hier gefrustreerde Brugesboys zitten :ironic: :D

Gavin

Legacy Member
Fireflies is misschien wat streng maar die Sh@D0wBE is inderdaad niet te harden.

NotoriousP

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Altijd grappig om mensen zoals u op stang te jagen :applause::rofl:

Het grappige is dat hij zich op stang laat jagen door iets wat helemaal niets met hem te maken heeft. Er wordt geen vergelijking met Anderlecht gemaakt, hij kan er gewoon niet tegen dat sommigen euforisch zijn over hun eigen team, voornamelijk omdat hij dit niet kan zijn. :)

stormtrooper

Legacy Member
tCp90.gif

Truman'

Legacy Member
NotoriousP zei:
Het grappige is dat hij zich op stang laat jagen door iets wat helemaal niets met hem te maken heeft. Er wordt geen vergelijking met Anderlecht gemaakt, hij kan er gewoon niet tegen dat sommigen euforisch zijn over hun eigen team, voornamelijk omdat hij dit niet kan zijn. :)

Touche..

stormtrooper

Legacy Member
NotoriousP zei:
Het grappige is dat hij zich op stang laat jagen door iets wat helemaal niets met hem te maken heeft. Er wordt geen vergelijking met Anderlecht gemaakt, hij kan er gewoon niet tegen dat sommigen euforisch zijn over hun eigen team, voornamelijk omdat hij dit niet kan zijn. :)

Nu niet om hier de klootzak uit te hangen maar euforisch zijn om een oefenmatch :wtf:

|steven|

Legacy Member
Oké, het is maar een oefenmatch. Maar Club is al jaren op de 'sukkel'.
Het heeft nu een nieuwe ploeg en blijkbaar draait het al wat. Normaal dat de Club supporters tevreden zijn. Wie dat niet kan verdragen heeft hier niets te zoeken...

Scr1fle

Legacy Member
Fuck maar 2-1 gewonnen van Leverkusen, wat een kutploeg toch Brugge , moest minstens 5-0 zijn :angry:


Zo beter?

stormtrooper

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Fuck maar 2-1 gewonnen van Leverkusen, wat een kutploeg toch Brugge , moest minstens 5-0 zijn :angry:


Zo beter?

Ja natuurlijk, dat was helemaal mijn punt :ironic:

Pieter3770

Legacy Member
Pff, Club Brugge is hier toch net iets te overheersend om nog leuk te zijn. Het gaat toch bijna over niks anders...

starspike

Legacy Member
stormtrooper zei:
Nu niet om hier de klootzak uit te hangen maar euforisch zijn om een oefenmatch :wtf:

Tja, ik moet zeggen dat de overwinning tegen Lyon toch ook heel veel plezier deed. En dat plaatsen is niet altijd even makkelijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan