Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Hier ben ik weer met een Daum quote!

Eerlijk gezegd hebben wij de indruk dat uw informatie over deze club wat achterhaald is. U wilt aanknopen met de grote Europese successen, maar die dateren van meer dan twintig jaar geleden. De wereld ziet er sindsdien helemaal anders uit.

(schudt het hoofd) «Misschien ben jij wel fout. Misschien versta jij de waarde van deze club niet. Ik heb bij Keulen gespeeld en getraind en daar word ik nog altijd over aangesproken. Als ik in Zuid-Amerika ben, vragen mensen me nog altijd naar Pierre Littbarski of Harald Schumacher. Omdat Keulen een begrip is. En Club Brugge is dat ook. (enthousiast) Ik denk dat jij niet beseft hoeveel deze naam waard is. Toen ik in Duitsland vertelde waar ik trainer werd, was de reactie: 'Wauw, Club Brugge!' Deze club is wereldwijd beroemd! Of wacht: maak daar Europa van. Ik begin te overdrijven.»

Je kan er veel over zeggen maar zeker niet dat hij het niet kan uitleggen :D

Duitsers <3

warcraft3 playe

Legacy Member
sharpshot zei:
Hier ben ik weer met een Daum quote!



Je kan er veel over zeggen maar zeker niet dat hij het niet kan uitleggen :D

Duitsers <3

:oink:

Hopelijk vanavond nog een goede wedstrijd om naar te kijken.

sharpshot

Legacy Member
warcraft3 playe zei:
:oink:

Hopelijk vanavond nog een goede wedstrijd om naar te kijken.

Waarom niet? De manier waarop de meeste Duitse ploegen spelen en hun nationaal team dan :love:

Prachtig land op voetbalvlak.

stormtrooper

Legacy Member
sharpshot zei:
Hier ben ik weer met een Daum quote!



Je kan er veel over zeggen maar zeker niet dat hij het niet kan uitleggen :D

Duitsers <3

Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.

sharpshot

Legacy Member
stormtrooper zei:
Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.

Ze wouden mijn inschrijven niet aanvaarden

@morisey sinds wnr spelen die twee in Duitsland :o

exo

Legacy Member
stormtrooper zei:
Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.

Dan konden we hem idd delen met gans Vlaanderen!

Proim

Legacy Member
stormtrooper zei:
Als ge u zo soms bezig hoort, vraag ik mij af of ge u niet beter had ingeschreven bij Superfans. Serieus, Daum mag nog geen woord zeggen of ge begint precies al te fappen.
Stop eens met zo'n dingen te posten, kan u al een tijd niet meer reppen :sop:

Alter E

Legacy Member
puni zei:
Heerlijke tweede helft gezien in Leuven, van de twee ploegen. Wereldgoal van Trajkovski trouwens, al bij al een terecht gelijkspel.

Ach kom, zwak OHL tegen moeilijk scorend Zulte-Waregem. Eigenlijk moet ZW daar gewoon de 3 punten gaan pakken. Alhoewel er in de eerste helft een penalty moest toegekend worden aan OHL.

alyson

Legacy Member
allé vooruit fantastische uitslagen dit weekend, alleen spijtig dat standard nog gelijk gespeeld heeft maar ja t'is ook zeker niet slecht en ge moet ook niet teveel willen

ge kunt er nu maar best van profiteren gelijk hoe, het hoeft absoluut niet met mooi voetbal te zijn, enkel winnen

Jonas89

Legacy Member
Alter E zei:
Ach kom, zwak OHL tegen moeilijk scorend Zulte-Waregem. Eigenlijk moet ZW daar gewoon de 3 punten gaan pakken. Alhoewel er in de eerste helft een penalty moest toegekend worden aan OHL.

Dat is al het volledig seizoen ons GROOT probleem, ploeg draait min of meer goed maar goals maken staat niet in ons woordenboek. Anders stonden we zeker in de middenmoot

Morrissey

Legacy Member
Het is op Jan Breydel. STVV voetbalt nog aardig mee in de beginminuten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan