Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmie

Legacy Member
Ik snap één ding niet: als de bal naar Hoefkens of Hogli wordt gespeeld bij een aanvallende actie, waarom zetten ze dan niet meteen voor. Waarom moet Hoefkens perse die man voorbij willen gaan op zijn Dirars?

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Het is vooral uw gedrag dat zo typisch is. Een hakje en een goede bal en we kunnen weer een hele week masturberen.

Zucht, omdat ik deze week nog zei dat Vazquez een hele goeie voetballer is en zeker zijn plaats verdient, ja dat is overdreven hé.

Altijd leuk hoe jullie hier weer alles opblazen en nu hebben jullie samen een nieuw zinnetje geleerd, mooi.

sharpshot

Legacy Member
Timmie zei:
Welgeteld 1 man in het strafschopgebied bij een voorzet.

Daarom dat we met twee spitsen moeten spelen als we constant werken via voorzetten vanaf de flank en dan nog een paar goeie voorzetten en we zijn er.

J.Brown

Legacy Member
te weinig beweging bij Brugge, amper mensen die zich aanbieden. En dan nog is pis voorzetten.

Maar in de 89e min scoort Akpala wel.

lord pipo

Legacy Member
NightFlyer zei:
Brugge is echt zwak. wat een kutmatch

Ik vind dat het nog meevalt vandaag. De aanvallende intenties zijn er, nu nog leren een goeie voorzet te geven.

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
Daarom dat we met twee spitsen moeten spelen als we constant werken via voorzetten vanaf de flank en dan nog een paar goeie voorzetten en we zijn er.

Misschien. Maar die flankers duiken gewoon NOOIT het strafschopgebied, en Vadis zie je nooit die 16 in duiken. Ronduit belachelijk, want het is al maandenlang het geval.

NightFlyer

Legacy Member
lord pipo zei:
Ik vind dat het nog meevalt vandaag. De aanvallende intenties zijn er, nu nog leren een goeie voorzet te geven.

Mja eerste volledige match die ik zie van Brugge sinds tegen Genk. Toch een wereld van verschil. :p

Romelus

Legacy Member
Wat doet dat boerepaard met blonde manen eigenlijk nog op het veld voorin. Ik word ziek als ik die zie klungelen. Dan heb ik nog liever de Jose, die scoort tenminste.

sharpshot

Legacy Member
Morrissey zei:
Misschien. Maar die flankers duiken gewoon NOOIT het strafschopgebied, en Vadis zie je nooit die 16 in duiken. Ronduit belachelijk, want het is al maandenlang het geval.

Das al jaren zo, ga je enkel oplossen met twee spitsen.

Timmie

Legacy Member
Nu wordt ook wel pijnlijk duidelijk hoe weinig speling er is centraal in het middenveld.
Voor Vadis/Zimling is er eigenlijk geen enkele waardige vervanger.

exo

Legacy Member
sharpshot zei:
Das al jaren zo, ga je enkel oplossen met twee spitsen.

Leg ze gewoon uit wat ze moeten doen, als je het laat begaan los je dat echt niet op met 2 spitsen. Als dat al de oplossing zou zijn dus dat is zever.

Thorazer

Legacy Member
Romelus zei:
Wat doet dat boerepaard met blonde manen eigenlijk nog op het veld daar voorin. Ik word ziek als ik die zie klungelen. Dan heb ik nog liever de Jose, die scoort tenminste.

Is ook veel te zwak voor de top liever Akpala.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan