ng
Legacy Member
Thorazer zei:Gaan verliezen ik voel het![]()
rofl
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thorazer zei:Gaan verliezen ik voel het![]()
sharpshot zei:kvoel dat het vandaag 2-0 gaat worden
Hopelijk tweemaal blonde krulletjes die de bal strelen waarna hij binnenvliegt
Soulwaxx zei:Club kan alweer winnaar van het weekend worden, indien het straks wint van STVV natuurlijk. Hopelijk deze keer naast een goed resultaat, ook goed voetbal. Was bij momenten echt niet om aan te zien vorige week.
Proim zei:Met z'n drieën op de vierde plaats, mooi![]()
Moeilijk om door de Westelse muur te geraken gisteren. Ik zou toch liever Chavarria zien starten en niet Veselinovic. Stond vaak op de verkeerde plaats, werkt niet veel. Scoort wel weer natuurlijk maar dat is ook alles.
Nfor wederom de beste speler van Kortrijk.
Monrose heeft het inderdaad al gans de tijd wat moeilijk maar ik zou die jongen toch wel kansen blijven geven. Dejaeghere zou ik graag ook eens wat meer aan het werk zien, als invaller dan wel zoals gisteren al heeft hij gisteren wel niet veel kunnen tonen.MilM zei:Chavarria moet inderdaad in de basis.
Hoeft daarom niet voor Veselinovic te zijn, mag gerust ook voor Monrose of Czvitkovics zijn.
Monrose doet mij sterk denken aan Ibou. Komt enorm twijfelend over in zijn dribbels, alsof hij nog tijdens de dribbel veel te veel nog moet nadenken wat hij wil/moet doen.
Veselinovic heeft inderdaad vaak een gelaten indruk.
Nfor daarentegen, die werkt voor 10 man. Schitterende speler.
jeperdejep zei:Hoorde ik dat goed op stadion? Ohl dat na een doelpunt met 'wejo papa wejo' van standard viert?
thijse zei:Euh, ik dacht eerder sweet caroline ('Oh, OHL') te horen zoals altijd.
J.Brown zei:Het was toch te verwachten dat Anderlecht de matchen die het ging kunnen spelen met Biglia, Vargas, Jova en Mbokani op 1 hand ging te tellen zijn.
Maxwell Sanchez zei:O rly ? Zei uwen glazen bol dat ofwa ? Precies of die blessures er zaten aan te komen :ironic:
Maxwell Sanchez zei:O rly ? Zei uwen glazen bol dat ofwa ? Precies of die blessures er zaten aan te komen :ironic:
kakmongool zei:Lol Biglia was al in blessure Vargas is van glas.
Maxwell Sanchez zei:Ja oke, Biglia wel (maar dan nog wisten ze niet wanneer ze de ingreep gingen doen) maar de rest is zever. Alle Brugge supps hebben hier in het begin toch fel komen afgeven op hun glazen manneke. Uiteraard, na zijn zware herval is het weer makkelijk praten ja.