Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorazer

Legacy Member
sharpshot zei:
kvoel dat het vandaag 2-0 gaat worden

Hopelijk tweemaal blonde krulletjes die de bal strelen waarna hij binnenvliegt

Nee als er iemand gaat scoren is het Akpala of Dirar uw blonde god is te zwak bezig.

Proim

Legacy Member
Met z'n drieën op de vierde plaats, mooi :)
Moeilijk om door de Westelse muur te geraken gisteren. Ik zou toch liever Chavarria zien starten en niet Veselinovic. Stond vaak op de verkeerde plaats, werkt niet veel. Scoort wel weer natuurlijk maar dat is ook alles.
Nfor wederom de beste speler van Kortrijk.

Jepjep

Legacy Member
Hoorde ik dat goed op stadion? Ohl dat na een doelpunt met 'wejo papa wejo' van standard viert?

Soulwaxx

Legacy Member
Club kan alweer winnaar van het weekend worden, indien het straks wint van STVV natuurlijk. Hopelijk deze keer naast een goed resultaat, ook goed voetbal. Was bij momenten echt niet om aan te zien vorige week.

Svartálfar

Legacy Member
Soulwaxx zei:
Club kan alweer winnaar van het weekend worden, indien het straks wint van STVV natuurlijk. Hopelijk deze keer naast een goed resultaat, ook goed voetbal. Was bij momenten echt niet om aan te zien vorige week.

Ik heb het liefst slecht voetbal eigenlijk, gewoon om iedereen die ligt te zagen over het spel van club nog wat meer te enerveren.

Het goeie voetbal bewaren we voor in de play-offs.

MilM

Legacy Member
Proim zei:
Met z'n drieën op de vierde plaats, mooi :)
Moeilijk om door de Westelse muur te geraken gisteren. Ik zou toch liever Chavarria zien starten en niet Veselinovic. Stond vaak op de verkeerde plaats, werkt niet veel. Scoort wel weer natuurlijk maar dat is ook alles.
Nfor wederom de beste speler van Kortrijk.

Chavarria moet inderdaad in de basis.
Hoeft daarom niet voor Veselinovic te zijn, mag gerust ook voor Monrose of Czvitkovics zijn.

Monrose doet mij sterk denken aan Ibou. Komt enorm twijfelend over in zijn dribbels, alsof hij nog tijdens de dribbel veel te veel nog moet nadenken wat hij wil/moet doen.

Veselinovic heeft inderdaad vaak een gelaten indruk.
Nfor daarentegen, die werkt voor 10 man. Schitterende speler.

Proim

Legacy Member
MilM zei:
Chavarria moet inderdaad in de basis.
Hoeft daarom niet voor Veselinovic te zijn, mag gerust ook voor Monrose of Czvitkovics zijn.

Monrose doet mij sterk denken aan Ibou. Komt enorm twijfelend over in zijn dribbels, alsof hij nog tijdens de dribbel veel te veel nog moet nadenken wat hij wil/moet doen.

Veselinovic heeft inderdaad vaak een gelaten indruk.
Nfor daarentegen, die werkt voor 10 man. Schitterende speler.
Monrose heeft het inderdaad al gans de tijd wat moeilijk maar ik zou die jongen toch wel kansen blijven geven. Dejaeghere zou ik graag ook eens wat meer aan het werk zien, als invaller dan wel zoals gisteren al heeft hij gisteren wel niet veel kunnen tonen.

Ik vond het wel schitterend hoe we meteen weer de bal veroverden in balverlies.

thijse

Legacy Member
jeperdejep zei:
Hoorde ik dat goed op stadion? Ohl dat na een doelpunt met 'wejo papa wejo' van standard viert?

Euh, ik dacht eerder sweet caroline ('Oh, OHL') te horen zoals altijd.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hmm straf, als Club nu wint is het weer alles op elkaar bovenaan. Khad verwacht dat Anderlecht iedereen naar huis zou knallen met hun supersterke kern, tegen kerst 6-9 punten voorsprong. Maar 't is helemaal niet zo dominant als ik had gedacht, paar keer goed weggekomen in de competitie. Maar langs de andere kant wel prachtparcours aan't afleggen in de EL. En ik verwacht nog wel steeds dat Anderlecht het verste gaat geraken Europees. En dat kan wel weer zn weerslag hebben op de competitie als Club resultaat blijft halen en vertrouwen blijft putten.

Als Mbokani terug is, denk ik wel dat Anderlecht amper nog punten gaat laten vallen...

J.Brown

Legacy Member
Het was toch te verwachten dat Anderlecht de matchen die het ging kunnen spelen met Biglia, Vargas, Jova en Mbokani op 1 hand ging te tellen zijn.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Standard tegen de winter op 6(3)pntn ging staan van de leiderplaats. En dan nog deftig ging kunnen voetballen met al de nieuwe spelers.
Tzal een drukke mercato worden in de jupkes liga.

Maxwell

Legacy Member
J.Brown zei:
Het was toch te verwachten dat Anderlecht de matchen die het ging kunnen spelen met Biglia, Vargas, Jova en Mbokani op 1 hand ging te tellen zijn.

O rly ? Zei uwen glazen bol dat ofwa ? Precies of die blessures er zaten aan te komen :ironic:

kakmongool

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
O rly ? Zei uwen glazen bol dat ofwa ? Precies of die blessures er zaten aan te komen :ironic:

Lol Biglia was al in blessure Vargas is van glas.

sharpshot

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
O rly ? Zei uwen glazen bol dat ofwa ? Precies of die blessures er zaten aan te komen :ironic:

Zelfs meerdere RSCA supporters zeiden dat hier, deels door Ariel, deels door maar goed te weten dat veel ervan blessure gevoelig zijn.

exo

Legacy Member
Ja dat vind ik ook wel een hoopke bullshit bijeen.
Vargas cava, die is van glas. Maar Jova, Biglia & Mbokani hebben helemaal niet zo’n groot blessureverloop.
Jova heeft amper matchen gemist door blessure en Biglia heeft nu één grote blessure, waar hij al langer mee kampt en waar hij nu na de operatie vanaf hoopt te zijn.
Mbokani is een geval apart, eerst daar die knie blessure, dan de dood van zijn zoontje (wat zeker niet mag onderschat worden) en dan door meestertacticus Ariël te vroeg gebracht en langduriger geblesseerd.

@sharpshot
Enkel Vargas is blessuregevoelig, maar het merendeel van de RSCA supporters telt hem nog niet eens bij de kern.

Maxwell

Legacy Member
kakmongool zei:
Lol Biglia was al in blessure Vargas is van glas.

Ja oke, Biglia wel (maar dan nog wisten ze niet wanneer ze de ingreep gingen doen) maar de rest is zever. Alle Brugge supps hebben hier in het begin toch fel komen afgeven op hun glazen manneke. Uiteraard, na zijn zware herval is het weer makkelijk praten ja.

kakmongool

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Ja oke, Biglia wel (maar dan nog wisten ze niet wanneer ze de ingreep gingen doen) maar de rest is zever. Alle Brugge supps hebben hier in het begin toch fel komen afgeven op hun glazen manneke. Uiteraard, na zijn zware herval is het weer makkelijk praten ja.

Vargas heeft toch heel vaak aan de kant gezeten bij Brugge door blessure (vaak kleine dingen). Ook wou club eerst zijn contract niet verlengen door de blessure waardoor Anderlecht hem uiteindelijk wegkocht,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan