sharpshot
Legacy Member
J.Brown zei:Denk dat het bestuur van Standard ook wel door heeft dat het duo Cyriac - Tchité het beste is wat in België te vinden is. Hem verkopen en dan nog aan Club zou compleet achterlijk zijn.
En financieel is het geen probleem om die hier te houden. Hij kon het niet vinden met Riga zijn systeem en zag iedereen rond hem vertrekken tijdens de zomer. Nu een 2spitsen systeem en hij is herboren.
Wacht maar tot Vlemme-Palle wat op elkaar ingespeeld is!


wat een arrogantie eigenlijk