Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
J.Brown zei:
Denk dat het bestuur van Standard ook wel door heeft dat het duo Cyriac - Tchité het beste is wat in België te vinden is. Hem verkopen en dan nog aan Club zou compleet achterlijk zijn.

En financieel is het geen probleem om die hier te houden. Hij kon het niet vinden met Riga zijn systeem en zag iedereen rond hem vertrekken tijdens de zomer. Nu een 2spitsen systeem en hij is herboren.

Wacht maar tot Vlemme-Palle wat op elkaar ingespeeld is!

Morrissey

Legacy Member
Dan blijven dat 2 voetballers met heel beperkte kwaliteiten. Tchité is gewoon, samen met Mbokani, de beste spits in België. Geweldige voetballer.

J.Brown

Legacy Member
Dat kan niet anders dan sarcasme zijn van Sharpshot! Die snelheid en techniek zal noch Akala noch Vleminckx ooit hebben.

Hannibal

Legacy Member
J.Brown zei:
Denk dat het bestuur van Standard ook wel door heeft dat het duo Cyriac - Tchité het beste is wat in België te vinden is.
Suarez, Jova en Mbokani imo. :x

sharpshot

Legacy Member
J.Brown zei:
Dat kan niet anders dan sarcasme zijn van Sharpshot! Die snelheid en techniek zal noch Akala noch Vleminckx ooit hebben.

Kheb het voor sommige er niet dik genoeg opgelegd. Ze zullen idd niet aan de kwaliteiten komen van Tchité maar wie weet wel aan de goals (van Cyriac en Tchité) en das nog altijd het belangrijkste (buiten als uw twee spitsen constant assist geven dan is dat ook ferme meerwaarde).

J.Brown

Legacy Member
sharpshot zei:
Kheb het voor sommige er niet dik genoeg opgelegd. Ze zullen idd niet aan de kwaliteiten komen van Tchité maar wie weet wel aan de goals (van Cyriac en Tchité) en das nog altijd het belangrijkste (buiten als uw twee spitsen constant assist geven dan is dat ook ferme meerwaarde).

Er is denk ik ook niet genoeg beweging van voor bij Club. Voor Vleminckx moet je de ballen in de 16 droppen en van Akpala moet je ook niet verwachten dat hij 3 man voor bij gaat.

Daarom is het duo Tchité - Cyriac zeer complementair, die mannen vinden elkaar met de ogen gesloten momenteel en technisch zeer sterk.


Btw: Poltova - Kopenhagen, 1-1

St0wned

Legacy Member
jammer genoeg is Braga nu zeker door en moeten ze winnen van ons voor groepswinst. anders konden we het wel op een akkoordje gooien.

Trebby

Legacy Member
altijd dezelfde shit met de spurs in europa :s wat een arrogantie eigenlijk

Hekje#

Legacy Member
Spurs :lol:
Eerste 20 min was PAOK wel echt sterk om eerlijk te zijn ze. Mja nu 1-2, en rood voor PAOK, het kan nog wel goedkomen denk ik.

boozeke

Legacy Member
Hekje# zei:
Spurs :lol:
Eerste 20 min was PAOK wel echt sterk om eerlijk te zijn ze. Mja nu 1-2, en rood voor PAOK, het kan nog wel goedkomen denk ik.
dan nog,PAOK zou een makkelijke tegenstander moeten zijn voor spurs, zoals we nu bezig zijn in de PL

Tyfius

Legacy Member
Iemand een idee waar men straks samenvattingen (liefst uitgebreide) van de matchen van vandaag kan bekijken? Ik vermoed dat Sporza onmiddellijk na affluiten wel weer gaat stoppen met de uitzending en Reyers Laat opvoert.

Ik meen mij niet te herinneren dat ik op SPT daar samenvattingen van kan huren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan