Sportinggboy
Legacy Member
BleKKie zei:Zalig gewoon, niet te schatten, spelen gewoon onnoemelijk slecht de eerste 70min en staan ze 3-0 in het krijt en opeens spelen ze bijna weer als vanouds en scoren ze 4 keer, niet te schatten, zwaar zot gekomen bij de 3-4
Gohja, Maribor doet een kostertje of een clubje, tis hoe je het bekijkt![]()
Mss omdat je tegen een zwakke tegenstander speelt die er helemaal door zat
Volgens mij ligt het niet aan Brugge dat opeens goed speelde. Brugge speelde echt een draak van een match, gelukkig wonnen ze wel. Maar hoe je de eerste 70 minuten wordt vernederd door een ploeg als Maribor is gewoon beschamend. Het gaat een zware avond worden tegen Braga




