Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
BleKKie zei:
Zalig gewoon, niet te schatten, spelen gewoon onnoemelijk slecht de eerste 70min en staan ze 3-0 in het krijt en opeens spelen ze bijna weer als vanouds en scoren ze 4 keer, niet te schatten, zwaar zot gekomen bij de 3-4 :crazy:

Gohja, Maribor doet een kostertje of een clubje, tis hoe je het bekijkt :D

Mss omdat je tegen een zwakke tegenstander speelt die er helemaal door zat ;) Volgens mij ligt het niet aan Brugge dat opeens goed speelde. Brugge speelde echt een draak van een match, gelukkig wonnen ze wel. Maar hoe je de eerste 70 minuten wordt vernederd door een ploeg als Maribor is gewoon beschamend. Het gaat een zware avond worden tegen Braga

BleKKie

Legacy Member
Essit zei:
Allez die laatste 15 minuten maken toch nog wat goed voor Club. T'was verre van mooi voetbal maarja je moet er wel nog steeds 4 binnenstampen he.

Pro-tip voor Daum : Laat aub Refaelov niet meer starten... Dat Vadis het moeilijk had is te begrijpen omwille van privé-leven en een lichte blessure.

Vazquez ipv Vadis en Vadis ipv Refaelov. Rafa heeft werkelijk niets meer klaargespeeld sinds die rode kaart, want daarvoor was het wel heel goed begonnen vind ik.
Je ziet ook dat Vadis niet gelukkig is in zijn acties en zijn manier van doen (al kan dat met zijn privé-situatie te maken hebben)

Sportinggboy zei:
Mss omdat je tegen een zwakke tegenstander speelt die er helemaal door zat ;) Volgens mij ligt het niet aan Brugge dat opeens goed speelde. Brugge speelde echt een draak van een match, gelukkig wonnen ze wel. Maar hoe je de eerste 70 minuten wordt vernederd door een ploeg als Maribor is gewoon beschamend. Het gaat een zware avond worden tegen Braga

Ja, als vanouds was wel met enige overdrijving.
En het moet inderdaad (veel) beter zoveel is duidelijk, we zijn gewoon 70 min weggespeeld door dat ploegske. Komt er ook van als je niet wil gaan voetballen :sop:

Ik ben trouwens vooral blij dat we gewonnen hebben, de manier waarop vind ik ook beschamend en het voetbal was wederom gewoon slecht.

Svartálfar

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Mss omdat je tegen een zwakke tegenstander speelt die er helemaal door zat ;) Volgens mij ligt het niet aan Brugge dat opeens goed speelde. Brugge speelde echt een draak van een match, gelukkig wonnen ze wel. Maar hoe je de eerste 70 minuten wordt vernederd door een ploeg als Maribor is gewoon beschamend. Het gaat een zware avond worden tegen Braga

Ge moet dan toch nog altijd 4 keer scoren.

En de een match is de andere niet, Braga heeft ook maar gelijkgespeeld in Maribor dus daar conclusies uit trekken is maar al te kort door de bocht.

Trebby

Legacy Member
3-4 gewonnen maar we hebben wel in jaren niet zo slecht gespeeld als vandaag

Rogue

Legacy Member
Als je opeens op een compleet andere manier gaat voetballen, heeft dat zeker een impact op het niveau. Met zowel Vleminckx als Akpala in de spits kwam er veel meer druk op de defensie van Maribor. Daardoor kregen Dirar en Meunier ook meer ruimte om hun ding te doen. 'De anderen waren moe' vind ik nogal een gemakkelijke uitleg. Het lijkt wel alsof het ons niet gegund wordt.

sharpshot

Legacy Member
Je gaat toch geen geld zetten op de Spurs, eig een schande hoe die maar spelen of nog beter, hun maar inzetten voor de EL. Het kan hun echt niets schelen en dat is heel jammer.

Sportinggboy

Legacy Member
Svartálfar zei:
Ge moet dan toch nog altijd 4 keer scoren.

En de een match is de andere niet, Braga heeft ook maar gelijkgespeeld in Maribor dus daar conclusies uit trekken is maar al te kort door de bocht.

True, daarom dat ik zeg dat Maribor een zwakke ploeg is, tegen een ploeg dat iets niveau haalt is het altijd game over na 3-0 ;)

stormtrooper

Legacy Member
sharpshot zei:
Je gaat toch geen geld zetten op de Spurs, eig een schande hoe die maar spelen of nog beter, hun maar inzetten voor de EL. Het kan hun echt niets schelen en dat is heel jammer.

't is wreed, geld inzetten op de Spurs in den EL :rofl:

Swagger

Legacy Member
Ik zie hier een goed standard aan het werk; zit snee op en leuk om naar te kijken. Riga gaat er nog iets van maken, goe bezig diene gast!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan