Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unrealiac

Legacy Member
J.Brown zei:
Welja, just daarmee dat ik het nogal vreemd vond.

Straks overwinteren we hier met 3 Belgische ploegen..

Dat was 2 jaar geleden ook hoor. Standard, Brugge en Anderlecht..
Standard ging er als laatste uit in de kwartfinales tegen HSV
Anderlecht in de 8ste finales tegen HSV
Burgge in de 16e finales na een spetterende match tegen Valencia dacht ik

Booka Shade

Legacy Member
Vainquer is echt wel een heerser op dat middenveld! Die is gewoon top in België.

Time

Legacy Member
t Is misschien al gevraagd maar wordt er nog ergens een samenvatting van Brugge gegeven?

J.Brown

Legacy Member
Unrealiac zei:
Dat was 2 jaar geleden ook hoor. Standard, Brugge en Anderlecht..
Standard ging er als laatste uit in de kwartfinales tegen HSV
Anderlecht in de 8ste finales tegen HSV
Burgge in de 16e finales na een spetterende match tegen Valencia dacht ik

Idd, maar dat leek toen een unicum dat de Belgische ploegen zo ver geraakten. Nu doen we het weer.

Ik had niet verwacht dat Standard dit spel op de mat zou kunnen leggen, denk maar aan de pandoering tegen Anderlecht.

Mijn volgend truitje; William Vainqueur, geniale naam ook.

Wabbl

Legacy Member
Wow wat is Standard daar aan het presteren! Tegen een Bundesliga ploeg nog wel.
En zalig wat Club gepresteerd heeft. Toch nog Belgische clubs waar we trots op kunnen zijn.

En Tchité moeten ze nu écht eens Rode Duivel maken :p

Bart Religion

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Mss omdat je tegen een zwakke tegenstander speelt die er helemaal door zat ;) Volgens mij ligt het niet aan Brugge dat opeens goed speelde. Brugge speelde echt een draak van een match, gelukkig wonnen ze wel. Maar hoe je de eerste 70 minuten wordt vernederd door een ploeg als Maribor is gewoon beschamend. Het gaat een zware avond worden tegen Braga


Eerder door van tactiek te veranderen en 442 ipv 433 te gaan spelen ;)

Booka Shade

Legacy Member
J.Brown zei:
Ik had niet verwacht dat Standard dit spel op de mat zou kunnen leggen, denk maar aan de pandoering tegen Anderlecht.

Mijn volgend truitje; William Vainqueur, geniale naam ook.

Ik wel hoor. Na Anderlecht is alles beter en beter gelopen. We hebben geen vedetten zoals Jova in onze ploeg en dat doet ons goed. Iedereen strijd voor elkaar en collectief is het zeer sterk.

Tegen dit Standard zie ik Brugge, Gent en Anderlecht verliezen :p

J.Brown

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik wel hoor. Na Anderlecht is alles beter en beter gelopen. We hebben geen vedetten zoals Jova in onze ploeg en dat doet ons goed. Iedereen strijd voor elkaar en collectief is het zeer sterk.

Tegen dit Standard zie ik Brugge, Gent en Anderlecht verliezen :p

Dat maar snel Standard - Anderlecht is! Ticket besteld! Volgend weekend tegen Gent zal wel niet simpel worden.

Heerlijk ploegje atm. En zijn er nog Mpoku ( die net 2x scoorde met de beloften en een assist gaf btw) en Michy die in de gang staan te wachten.

Morrissey

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik wel hoor. Na Anderlecht is alles beter en beter gelopen. We hebben geen vedetten zoals Jova in onze ploeg en dat doet ons goed. Iedereen strijd voor elkaar en collectief is het zeer sterk.

Tegen dit Standard zie ik Brugge, Gent en Anderlecht verliezen :p

5-0 afgemaakt, van't kastje naar de muur getikt en dan nog komen beweren dat wij daartegen verliezen? :rofl: Beetje misplaatst. Er mogen dan wel enkele weken tussen zitten, Anderlecht staat veel verder dan Standard.

J.Brown

Legacy Member
Booka bedoelt tegen het huidige Standard he. Het moge toch voor iedereen duidelijk zijn dat Standard ferm geëvolueerd is de laatste weken.

Nu is er een vast team en een 4 4 2 die rendeert + Tchité/Cyriac. Die pandoering was dan toch nog voor iets goed.

Morrissey

Legacy Member
J.Brown zei:
Booka bedoelt tegen het huidige Standard he. Het moge toch voor iedereen duidelijk zijn dat Standard ferm geëvolueerd is de laatste weken.

Nu is er een vast team en een 4 4 2 die rendeert + Tchité/Cyriac. Die pandoering was dan toch nog voor iets goed.

Tegen een gehavend Club, OHL en KV Mechelen, nu ook niet dat dat dé toppers zijn he :p. Hannover heeft ook maar weinig gebracht vond ik. Maar het blijven straffe resultaten natuurlijk, maar ik wil het toch eerst eens tegen een ploeg in vorm zien, want dit kan ook maar een vertekend beeld geven. De laatste échte test was tegen Anderlecht en daar werden ze weggestuurd.

In de beker tegen Zulte was het ook bijzonder zwak en kwamen ze met heel veel geluk weg. Je mag (terecht) optimistisch zijn, maar den Boeka moet met de voeten op de grond blijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan