Unrealiac
Legacy Member
J.Brown zei:Welja, just daarmee dat ik het nogal vreemd vond.
Straks overwinteren we hier met 3 Belgische ploegen..
Dat was 2 jaar geleden ook hoor. Standard, Brugge en Anderlecht..
Standard ging er als laatste uit in de kwartfinales tegen HSV
Anderlecht in de 8ste finales tegen HSV
Burgge in de 16e finales na een spetterende match tegen Valencia dacht ik



Volgens mij ligt het niet aan Brugge dat opeens goed speelde. Brugge speelde echt een draak van een match, gelukkig wonnen ze wel. Maar hoe je de eerste 70 minuten wordt vernederd door een ploeg als Maribor is gewoon beschamend. Het gaat een zware avond worden tegen Braga
Beetje misplaatst. Er mogen dan wel enkele weken tussen zitten, Anderlecht staat veel verder dan Standard.