J.Brown
Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:Wel straf, komende van een sup van een club waarvan de trainer pas twee weken geleden het licht zag. :')
Ja hij heeft het toch gezien ondertussen. Dat is het belangrijkste.
Het is nog maar zijn 3e match, nog niet afgeschreven imo. Maar triestig voetbal tot nu toe.
ok, terug een match nu. alles naar voor.


3-3 