Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Wel straf, komende van een sup van een club waarvan de trainer pas twee weken geleden het licht zag. :')

Ja hij heeft het toch gezien ondertussen. Dat is het belangrijkste.

Het is nog maar zijn 3e match, nog niet afgeschreven imo. Maar triestig voetbal tot nu toe.

ok, terug een match nu. alles naar voor.

Svartálfar

Legacy Member
Dat gezaag over Koster mag wel eens stoppen, Koster heeft hier 2 seizoenen en een stuk de kans gehad en heeft geen prijs gepakt en verlede seizoen trok het europees ook op niks.

Maar Daum direct na 3 matchen al afschieten toch sterk hoor.

sharpshot

Legacy Member
Fireflies zei:
Nu nog Europees eens een serieuze prestatie neerzetten, eerstes staan in de competitie en een trainer behouden, en jullie lijken echt op Anderlecht.

Fuck, gij kunt soms kinderachtig doen, altijd dat Anderlecht er bij betrekken, schaam u eerst voor uw eigen ploegske he. :ironic:

Ale hop, 3-2, en nu kunnen ze wél voetballen. Benieuwd of er nog een punt inzit.

Je doet alsof je uw regels hebt man. Ik zeg dat het niet slecht is maar ik ben al jaren "jaloers" op het feit dat rsca zo makkelijk kan scoren uit vrije trappen, is een sterk wapen van hen. Wat zit jij hier nu geïrriteerd te doen man. De laatste tijd is het echt ziekelijk.

En ja ik ben blij dat we nu ook zo kunnen scoren en nee ik ben niet tevreden met hoe ze spelen maar ik ga niet beginnen zagen gelijk een klein kind naar Koster en blind zijn voor die twee jaren en een half dat hij gefaald heeft.

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
Je doet alsof je uw regels hebt man. Ik zeg dat het niet slecht is maar ik ben al jaren "jaloers" op het feit dat rsca zo makkelijk kan scoren uit vrije trappen, is een sterk wapen van hen. Wat zit jij hier nu geïrriteerd te doen man. De laatste tijd is het echt ziekelijk.

Omdat ge hier altijd neerbuigend komt doen over Anderlecht. Over de manier waarop ze spelen, waarop ze scoren, alsof ze altijd scoren uit stilstaande fases, alsof ze telkens in de laatste minuten scoren. Ja, dat steekt mij enorm hard tegen. En ja, toevallig zijn dat altijd uw reacties die dit komen verkondigen.

Mijn regels? Ik krijg het gewoon op mijn zenuwen om dag na dag uw gebeuk op Anderlecht te zien.

Nice scoreverloop wel, en knappe goal!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
J.Brown zei:
Ja hij heeft het toch gezien ondertussen. Dat is het belangrijkste.

Het is nog maar zijn 3e match, nog niet afgeschreven imo. Maar triestig voetbal tot nu toe.

ok, terug een match nu. alles naar voor.

Ja oké maar dan zeggen 'chance dat die niet bij ons zit' is dan ook wel wat erover he. :p Maar bon, ca va!

Trouwens, hilarisch hoe die van Brugge nu inzien dat druk zetten op flutspelers resulteert in balbezit. :')

Svartálfar

Legacy Member
Fireflies zei:
Omdat ge hier altijd neerbuigend komt doen over Anderlecht. Over de manier waarop ze spelen, waarop ze scoren, alsof ze altijd scoren uit stilstaande fases, alsof ze telkens in de laatste minuten scoren. Ja, dat steekt mij enorm hard tegen. En ja, toevallig zijn dat altijd uw reacties die dit komen verkondigen.

Mijn regels? Ik krijg het gewoon op mijn zenuwen om dag na dag uw gebeuk op Anderlecht te zien.

Zet em dan op u ignorelist daar dient dat voor. Altijd die kinderachtige discussies.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan