Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook van die mening goed voor de middenmoot van Nederland/Belgie maar zeker niet bij een top ploeg of het moet serieus veranderen.Slayer_Kev666 zei:Zie jij dat echt niet dat Vlemme gewoon een zeer beperkte spits is waar jullie veel te veel voor betaald hebben?
J.Brown zei:en zeggen dat Daum in beeld was bij Standard, chanceke gehad.
sharpshot zei:Weer na een silstaande fase, we worden op dat vlak precies gelijk anderlecht. Ma 3-3 zal het niet worden.
niet dat dat erg is maar dan moeten we meer fouten krijgen en iemand die ze kan trappen
rebensmans zei:Ik heb medelijden met de fans van Brugge (al ben ik als Genk fan minimum even slecht af). Heimwee naar Koster denk ik