Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svartálfar

Legacy Member
Fireflies zei:
Maar wat voor spitsen :D Als dat uw 2 diepe spitsen zijn als topclub zijnde, sterke twijfels over.

Akpala rendeert alleszins pakken beter met een 2de spits erbij, kijk maar naar het seizoen dat hij naast Sonck stond, beste aanvallend duo van België toen.

Al moet er uiteraard versterking bij in de spits.




Allee ik hoop eigenlijk dat Birmingham nog 2 keer scoort tegen Braga, dan moeten we maar gelijkspelen tegen Braga om door te stoten. (denk ik)

fiqm

Legacy Member
Moest ik bij Club Brugge zijn, en het staat na 90 minuten nog 2-0 en Braga verslaat Birmingham, zou ik opzettelijk een derde goal incasseren :p

Op die manier heeft Maribor nog een kans op kwalificatie. Moesten ze met 0-2 in Birmingham winnen, en Club verliest, eindigen ze alsnog als tweede. Als Maribor dus gemotiveerd in Birmingham komt spelen en er gaat winnen, heeft Brugge in principe genoeg aan een puntje ;)

Fed

Legacy Member
Almeback 2 minuten chance dat die gast niet simpelweg naar binnen kapt en binnenknalt. Zo wild invliegen ... je zou verwachten dat verdedigers toch over voldoende voetbalintelligentie moeten beschikken.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Dat hopeloos vasthpuden aan een 4-3-3 is toch echt wel een irritante ziekte bij de trainers. Ze hebben maar één echte vleugelspits, Meunier. De rest zijn vleugelmiddenvelders. Die gelatenheid bij Club is ook onvoorstelbaar, zo weinig druk op de bal, zo weinig beweging op het middenveld. De flanken worden afgeblokt en de drie man op het middenveld wordt ook overgelopen omdat ze te statisch zijn.

Goed dat ze nu met twee spitsen gaan spelen.

Romelus

Legacy Member
Fireflies zei:
Maar wat voor spitsen :D Als dat uw 2 diepe spitsen zijn als topclub zijnde, sterke twijfels over.

²

Dat zijn 2 back-ups, voor als ge echt geen andere spitsen hebt.


En drie-nul, ok nu ben ik beschaamd.

sharpshot

Legacy Member
Ahja we maken het wel af tegen Braga.

Ik zei het toch dat Maribor niet te onderschatten is.

Cinnead

Legacy Member
Hoe kunnen ze die ook helemaal vrij laten staan .. ge verwacht toch dat er ene naar de eerste paal gaat lopen he

shiftyke

Legacy Member
fiqm zei:
Moest ik bij Club Brugge zijn, en het staat na 90 minuten nog 2-0 en Braga verslaat Birmingham, zou ik opzettelijk een derde goal incasseren :p

Op die manier heeft Maribor nog een kans op kwalificatie. Moesten ze met 0-2 in Birmingham winnen, en Club verliest, eindigen ze alsnog als tweede. Als Maribor dus gemotiveerd in Birmingham komt spelen en er gaat winnen, heeft Brugge in principe genoeg aan een puntje ;)

mathematisch is alles mogelijk, jij zou bondscoach moeten worden :p

edit: ze luisteren blijkbaar...

Zuch wat een zootje is dat toch bij Brugge, het zag er allemaal zo mooi uit na de transferweelde en het enigste wat het ons op het geleverd is een Duitser...

Thorazer

Legacy Member
sharpshot zei:
Ahja we maken het wel af tegen Braga.

Ik zei het toch dat Maribor niet te onderschatten is.
Onderschatten ok maar deze pleog moet Brugge met de ogen dicht aankunnen.

Breng voor mij Koster maar terug :)

Slayer_Kev666

Legacy Member
sharpshot zei:
Als het duo Sonck - Akpala werkte moet het ook iets worden met Vlemme!

Zie jij dat echt niet dat Vlemme gewoon een zeer beperkte spits is waar jullie veel te veel voor betaald hebben?

sharpshot

Legacy Member
Thorazer zei:
Onderschatten ok maar deze pleog moet Brugge met de ogen dicht aankunnen.

Breng voor mij Koster maar terug :)

Tuurlijk maar als Almeback in de fout gaat, Donk gaat scoren en meer fouten maakt dan een miniem en Je duidelijk ziet dat Vadis er met zijn kop niet bij is heb je meteen uw verklaring.

Koster zou niet beter doen, blijf ik bij.

Rogue

Legacy Member
Dit kalf is alvast verdronken. Hopelijk zit Refaelov de volgende wedstrijden op de bank ze. Daum moet dat toch ook zien :/.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan