Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Maribor, dat is niveau Lierse. Dat is toch echt geen test. Moet gewoon altijd gewonnen worden, geen excuus.

TazzDeMazz

Legacy Member
Humfrie zei:
Ik ben benieuwd naar Club vanavond. Hoe zal Daum het team laten presteren tegen een degelijke tegenstander :)

Cercle zou maribor nog kunnen kloppen ze. Brugge gaat gewoon winnen en we gaan met 3 ploegen overwinteren. Zeg dat ik het gezegd heb...

ElbowDrop

Legacy Member
Vanavond speelt Brugge zijn 250ste Europese wedstrijd dus een overwinning zou mooi zijn.

TheRedDevils

Legacy Member
Pronostiek : 0-1 :unsure:










neem maar 0-2! Maribor is geen goeie ploeg dus 2 goals scoren moet geen probleem zijn :p

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
Daarom dat ze gelijkspeelden tegen Braga hé

Ja, Club ging daar ook winnen. Niet echt een waardemeter, Braga is totaal niet dezelfde ploeg als vorig jaar. En Maribor, dat is gewoon hét kneusje van de groep.

Rogue

Legacy Member
Fireflies zei:
Maribor, dat is niveau Lierse. Dat is toch echt geen test. Moet gewoon altijd gewonnen worden, geen excuus.


Dat zijn weer van die uitspraken die op niets gebaseerd zijn.

Morrissey

Legacy Member
Alé kom, dat is toch gewoon een regelrechte kutploeg :sop:. Zet die hier in de JPL, en da's niet beter dan een middenmotor.

exo

Legacy Member
Met wat valt Maribor dan te vergelijken? Die zouden in Belgie voor PO 2 spelen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Maribor is idd een kutploeg die gewoon simpelweg moet worden verkracht langs alle kanten tot de supporters zwanger en beschaamd naar huis gaan.

Morrissey

Legacy Member
Goh, geen idee. Tot voor deze campagne eigenlijk constant uitgeschakeld geweest in Europa, bijna nooit meerdere rondes bereikt.

Dit seizoen schakelden ze dan wel Rangers uit, maar die doen het ook niet denderend. Verloren tegen Braga ook wel 5-1, en als je zag met welke eenvoud Club die thuismatch won. Ik schat die echt niet hoger in dan een ploeg als Beerschot, Lierse, Westerlo,...

J.Brown

Legacy Member
In Europa matchen bestaan er geen gemakkelijke matchen en zeker niet thuis bij die mannen. Poltova kwam op Standard ook enkel om te verdedigen, hielden dan ook de 0. En die waren echt slecht. Probeer maar eens een opening te vinden in een dubbele muur + de defensieve ingestelheid van Club momenteel.

BleKKie

Legacy Member
Geen excuses, gewoon winnen.
En dat geldt voor alle Belgische ploegen imo.

Racing_Genk

Legacy Member
@klopgeest: Genk heeft nooit tegen Maribor moeten spelen ze.. ge verwart met sarajevo of litex lovech peisk

En die ploeg is idd van het niveau beerschot ofzo

Svartálfar

Legacy Member
rebensmans zei:
@klopgeest: Genk heeft nooit tegen Maribor moeten spelen ze.. ge verwart met sarajevo of litex lovech peisk

En die ploeg is idd van het niveau beerschot ofzo

Seizoen: 1999-2000
Wedstrijden
Het seizoen '99 - '00 begon meteen dramatisch voor K.R.C. Genk. In de voorronde voor de Champions League, mocht Genk niet al te veel problemen ondervinden met het Sloveense Maribor. Toch draaide de heenwedstrijd uit op een drama. In de eerste helft hield Genk nog gelijke tred met Maribor, maar in de tweede helft mocht Istvan Brockhauser de bal vier maal uit de netten vissen. Einduitslag: 5-1

wel 11 jaar geleden dus da valt nie meer te vergelijken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan