Didierke10
Legacy Member
Trebby zei:'t is een feit dat coosemans gewoon kaas met gaten is dit seizoen en we hierdoor massaal punten verloren hebben
lol wat een goal had dat geweest
én schitterend uitvoetballen zeg :ironic:
refaelov sinds die match op stvv trekt diene ook op geen kloten
Ze zouden Rafa er beter afhalen voor Vazquez en Odjidja een rij vooruit schuiven zodat je tenminste weer grip krijgt op het middenveld.
En dit is al de derde match na elkaar.