Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Didierke10

Legacy Member
Trebby zei:
't is een feit dat coosemans gewoon kaas met gaten is dit seizoen en we hierdoor massaal punten verloren hebben

lol wat een goal had dat geweest

én schitterend uitvoetballen zeg :ironic:

refaelov sinds die match op stvv trekt diene ook op geen kloten

Ze zouden Rafa er beter afhalen voor Vazquez en Odjidja een rij vooruit schuiven zodat je tenminste weer grip krijgt op het middenveld.

sharpshot

Legacy Member
Sinds dat ze Donk zijne kop zot gemaakt hebben met NL ploeg maakt hij de ene fout na de andere. En hij kon zo'n toppertje worden.

sharpshot

Legacy Member
Haal toch keer dat debiel filmpje niet boven, welke zieke geest maakt nu ook zoiets

Morrissey

Legacy Member
Frustraties na zijn slechte eerste helft zeker. Dom, heel dom. Hoe die daar aan het doen was, kan een heel makkelijke 2de gele kaart opleveren.

Rogue

Legacy Member
Refaelov is inderdaad een verloren pion. Hij brengt echt niets bij ondanks het feit dat hij op zijn beste positie staat. Deze opstelling mist een goeie Vargas. Vazquez is voorlopig het enige alternatief.

Essit

Legacy Member
Ik heb Club zelden zo slecht zien voetballen :s En dit is al de derde match na elkaar.
Koster gaat nu wel in zen vuistje lachen denk ik.

sharpshot

Legacy Member
te weinig body hé refa, als Lestienne terug is kunnen we daar Meunier zetten, dat is ook "zijn positie" en die brengt veel meer dan Refa (deuh).

Vlemme ook goed bezig

sharpshot

Legacy Member
Fireflies zei:

Krijgt weinig goeie ballen maar zorgde al voor dreiging (zijn kopbal, die bal naar meunier, en dergelijke), krijgt te weinig steun ook, staat daar op een eiland.

Prastepius

Legacy Member
Essit zei:
Ik heb Club zelden zo slecht zien voetballen :s En dit is al de derde match na elkaar.
Koster gaat nu wel in zen vuistje lachen denk ik.

en terecht. geloof me, ik wil club ook zien winnen. heb er een bet opstaan.
maar ik ging met die bet uit van de zwakte van maribor en niet van de sterkte van club. maar hoe maribor nu speelt is club net gelijk een 2deklasser.
niets, maar dan ook niets lukt.

en ik betwijfel dat koster verloren had tegen cercle.
vergeet niet dat cercle een close call was, 2x lat enzo.

het spel is gewoon saai en ongeïnspireerd geworden.
jammer want vadis en donk verdienen beter.
mss es bij anderlecht stallen ook.

Racing_Genk

Legacy Member
Man man wat een rampvertoning is dit! Achja, ik snap nog altijd niet goed wrm ze Koster buitengooide en ik heb wel gelijk denk ik

Trebby

Legacy Member
vleminckx is ook pure kapitaalsvernietiging.. akkoord veel blessures maar vandaag gwn een drol en nutteloos

wat een nutteloze "reportage"


een gezond brokje reclame? wie zei da vroeger ookal weer :D

Morrissey

Legacy Member
Ja maar, vindt gij ook iets van Club niet zalig? Vlemme moet 1 goede bal raken en die speelt een wereldpartij. Club scoort en Daum is een toptrainer. Open uw ogen ook eens kerel.

sharpshot

Legacy Member
Ja refa, donk en het feit dat stenman nog steeds niet fit is en dat we nog altijd niet met twee spitsen spelen. Er zit veel te weinig strijd in vind ik, mja wat wil je met refa op het veld.

En daum is tuurlijk een toptrainer, moet hij zijn eigen daarvoor niet meer bewijzen é.

edit: Oh en dat ze DVG weg willen.
en ik zei goed niet wereldpartij, maar je overdrijft graag e sloeber.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan