Cpt. Kablammo
Legacy Member
Ik vind dat ook best een logische regel, keeperproblemen opvangen is heel wat anders dan doorheen uw voorraad centrale verdedigers zitten ofzo. En ge kunt niet blijven tieners uit uw jeugdopleiding trekken als er al 2 -20 spelers in de keepersrangen zaten.
Club heeft daar nu heel goed voordeel uit kunnen trekken, ma bon, ge kunt moeilijk de Club dwingen om een keeper aan te trekken die niet nummer 1 kan worden. :')
Club heeft daar nu heel goed voordeel uit kunnen trekken, ma bon, ge kunt moeilijk de Club dwingen om een keeper aan te trekken die niet nummer 1 kan worden. :')
. Prachtig.