Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Bart Religion zei:
Scoren via een twijfelachtige penalty...

Die penalty was misschien twijfelachtig, het buitenspel van Akpala was ronduit duidelijk (op camera-beelden, that is). Dus 't was in evenwicht hé. :p

Morrissey

Legacy Member
Fireflame zei:
Suarez twee assists en één goal deze match? Redelijk indrukwekkend allemaal. Hopelijk blijft het nog een tijdje warm in november.

1 assist was van Kljestan, maar het was wel Suarez die de actie opzette.

Soulwaxx

Legacy Member
sharpshot zei:
We hebben daar precies wel vriendjes gemaakt in Birmingham

Schitterende Europese verplaatsing. Kippenvel die 23ste minuut. Ze zingen geen 90', maar als ze beginnen... Indrukwekkend.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Soulwaxx zei:
Schitterende Europese verplaatsing. Kippenvel die 23ste minuut. Ze zingen geen 90', maar als ze beginnen... Indrukwekkend.

Toen ik er was met West Ham gingen ze ook serieus luid.
Jammer dat het op tv niet altijd zo goed doorkomt.

Ruben666

Legacy Member
Bart Religion zei:
Overdrijf anders eens. Specialiteit... Een half seizoen toen Jacky trainer was.

NotoriousP zei:
Anderlecht heeft al véél meer wedstrijden in de laatste minuten gewonnen dan Club hoor.

Ik zou anders wel eens de statistieken voor beide ploegen (enkel voor de Belgische competitie) tussen pakweg 1995 en 2010 willen terugzien (parameter: goals gescoord na minuut 85), het zal geen fotofinish zijn hoor ;).

BleKKie

Legacy Member
Vooraf had ik wel getekend voor een gelijkspel eigenlijk, maar achteraf gezien is het toch wel weer wat sneu. Wel een vrij leuke match en het publiek ging ook echt wel mee.

Toch weer een mooie 7/9 voor de Belgische ploegen in Europa, we raken toch stilaan weer op niveau als je het zo allemaal ziet.

Balsaus

Legacy Member
3 Belgische ploegen die overwinteren is toch zeer realistisch nu. :)

En als dit lukt kunnen we misschien nog griekenland inhalen(Nog 1500 punten meer halen dan hen) en beginnen we volgend seizoen op de 10de plaats.

ng

Legacy Member
BleKKie zei:
Vooraf had ik wel getekend voor een gelijkspel eigenlijk, maar achteraf gezien is het toch wel weer wat sneu. Wel een vrij leuke match en het publiek ging ook echt wel mee.

Toch weer een mooie 7/9 voor de Belgische ploegen in Europa, we raken toch stilaan weer op niveau als je het zo allemaal ziet.

Het zou toch maar erg zijn als we minder dan 6 op 9 hadden.

Cartek

Legacy Member
België dit jaar tot nog toe op de 5e plaats voor het verzamelen van punten
voor landencoefficient. :) Laat landen zoals Frankrijk en Italië achter zich.

1) England 9.500
2) Spain 7.571
3) Netherlands 7.400
4) Germany 7.250
5) Belgium 7.100
6) Cyprus 6.375
7) Portugal 6.333
8) France 6.166
9) Italy 5.785
10) Russia 5.750

sharpshot

Legacy Member
Italiaans voetbal stelt dan ook niet veel voor hé zoals hier al gezegd, en sgoed straks schuiven we nog meer op in de landenranking
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan