Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruben666 zei:Grappig dat het tot enkele jaren terug juist een specialiteit van Brugge was om op het einde van een wedstrijd, en liefst nog in blessuretijd, zelf te scoren(genoeg aan geërgerd ook toen).
Propere assist van Wasilewski trouwens.
beter dan verliezen in de laatste minuten heNotoriousP zei:Anderlecht heeft al véél meer wedstrijden in de laatste minuten gewonnen dan Club hoor.

"Just got back in.
Brugge fans :thumbsup:
Best fans we have had down Stans in ages. Top banter, singing Villa songs in the first half . They sung everything in English and had a good repertoire including "shall we sing a song for you", and weirdly enough "you'll never walk alone"
As we were leaving after the final whistle they started singing "We love you Birmingham, we do".
Overall...awesome game and atmosphere. Glad to get the point but they were there for the taking really.
Brugge fans :thumbsup: :thumbsup:"

Glad to get the point but they were there for the taking really.

Die vrije trappen, zijn voorzetten en passes, alles is veel beter dan voor de beenbreuk.Fireflies zei:En die voorzet op Suarez was wel heel goed getrapt. Speelde inderdaad heel sterk, na zijn blessure is die precies veel beter geworden. Nu nog een seizoen laten spelen, en dan eventueel de kans aan Odoi geven, maar Wasyl staat er momenteel meer.
Trouwens, wat is dat met die zijn wicked traptechniek?Die vrije trappen, zijn voorzetten en passes, alles is veel beter dan voor de beenbreuk.
