Tuninboy
Legacy Member
waffel zei:Als ik het goed voor heb kunnen we onze eerste speeldag herhalen?
Genk 1 punt (toen valencia nu chelsea)
en 9/9 voor de Belgen in de Euptjes league.
Idd, zonder Biglia mogen ze alvast hun dromen wegbergen. Het ziet er soms niet goed uit vanachter.
Oke, ge mist Biglia, zeker tegen topploegen. Maar matchen zoals vandaag. Het is toch niet zo slecht (imo) ze laten ze iets teveel komen gewoon. Voor de rest. Is de verdediging echt wel beter dan vorig seizoen. Ik mis Mazuch echt niet hoor.


!