Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met 2-2 zou ik achteraf gezien nog min of meer tevreden zijn. Natuurlijk enorm zuur als je 0-2 voorstaat. Maar ik ben niet zeker of het wel 2-2 wordt, ik vermoed dat we hier geen punt pakken.Jurgenv1 zei:Mentaal voorbereiden op de 2-2 heet dat dan.![]()
steff-victor zei:Zit Camozzato op de bank?
steff-victor zei:Zit Camozzato op de bank?
rebensmans zei:Brugge moet dit gewoon winnen, wa zit iedereen te zeveren dat ze tevreden zouden zijn met gelijkspel