lord pipo
Legacy Member
Trebby zei:alez 0-2 bij de rust, nog 45min om maximaal 1 goal binnen te krijgen
In alle matchen die Club de laatste 2 weken verloor, kwam het iedere keer op voorsprong. Hopelijk geven ze deze mooie voorsprong niet weer dwaas weg.



trapt gewoon los naast de bal.
Enkel Duitsers mogen dat