Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mudi

Legacy Member
Philharmoniker zei:
schande wat daar gebeurde net maar anderzijds als de ref niet fluit... .

Schande?

Wat is er schandalig aan? Dzeko die theatraal gaat liggen en faked alsof hij een blessure heeft?
Waarom zou Liverpool die bal dan moeten uitschotten?

mtm

Legacy Member
Philharmoniker zei:
als het maar in uw voordeel is he :)

Toch geen verzorging nodig gehad uiteindelijk? En het is niet dat Dzeko mee zou gaan verdedigen. Dus City moet zich gewoon niet benadeeld voelen.

Bovendien is het de verantwoordelijkheid van de ref.

Philharmoniker

Legacy Member
Mudi zei:
Schande?

Wat is er schandalig aan? Dzeko die theatraal gaat liggen en faked alsof hij een blessure heeft?
Waarom zou Liverpool die bal dan moeten uitschotten?
Dzeko die daar zo blijft liggen ja, de ref die een fout begaat want hij had enerzijds moet fluiten of duidelijker zijn tov man city.
de fairplay van liverpool boeit me nu even geen zak hoor :)

Philharmoniker

Legacy Member
mtm zei:
Toch geen verzorging nodig gehad uiteindelijk? En het is niet dat Dzeko mee zou gaan verdedigen. Dus City moet zich gewoon niet benadeeld worden.

Bovendien is het de verantwoordelijkheid van de ref.
Men post klinkt idd alsof ik het doorspelen van liverpool bekritiseer. My bad..

Das een beetje gelijk dani alves van Barcelona, ook zo'n blijtzak die altijd voor half dood blijft liggen en dan 5sec later opstaat alsof er niets aan de hand is wanneer de kaart is gegeven, om van te rotten zoiets.
Vandaar, als scheids moete daar gewoon keihard op reageren.

Mudi

Legacy Member
Philharmoniker zei:
Dzeko die daar zo blijft liggen ja, de ref die een fout begaat want hij had enerzijds moet fluiten of duidelijker zijn tov man city.
de fairplay van liverpool boeit me nu even geen zak hoor :)
:unsure:

Hoe duidelijker moet de scheidsrechter dan nog zijn? Moet hij elke speler van City wijzen dat ze verder moeten spelen? Hij heeft genoeg duidelijk gemaakt dat er verder gespeeld moest worden.

Philharmoniker

Legacy Member
Mudi zei:
:unsure:

Hoe duidelijker moet de scheidsrechter dan nog zijn? Moet hij elke speler van City wijzen dat ze verder moeten spelen? Hij heeft genoeg duidelijk gemaakt dat er verder gespeeld moest worden.
Ik vond dat er toch een moment van verwarring was, en dat ik het even ook niet goed wist, hij had gemakkelijk nog eens zen handen recht in de lucht kunnen houden, want er werd zo even ophoudend gespeeld.

Radbraker

Legacy Member
Stevie G !
Zoals het er nu naar uit, Man U weer winnaar van het weekend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan