Mudi
Legacy Member
Philharmoniker zei:schande wat daar gebeurde net maar anderzijds als de ref niet fluit... .
Schande?
Wat is er schandalig aan? Dzeko die theatraal gaat liggen en faked alsof hij een blessure heeft?
Waarom zou Liverpool die bal dan moeten uitschotten?


