Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mtm zei:Fantastische wedstrijd. Beide ploegen hebben heel wat kansen bijeen gevoetbald, maar ik vond toch dat Liverpool iets meer verdiende uit deze wedstrijd. Daarom ben ik nu wel erg teleurgesteld, in tegenstelling tot woensdag tegen Arsenal. Reina komt daar onnodig uit en Aguero doet daar dan iets prachtig, maar wel frustrerend want als Reina gewoon in zijn kooi blijft, dan is er niets aan de hand. Stevie zijn goal was wereldklasse. Hij begint terug van die potten vanop afstand te maken gelijk in zijn beste dagen.
Sturridge speelde misschien wel zijn beste match uit zijn carrière.
|steven| zei:Ik weet niet wat Mudi er van vond, maar ik vond Monreal behoorlijk debuteren. Verdedigend is hij niet echt getest geweest, maar aanvallend probeerde hij toch iets bij te brengen, zat er vaak goed kort op, ...
Wa een klucht alweer
Hebben ons dan maar helemaal de kop ingedronken... Extreem zalige stad wel ze. Het ultieme concept, voetbal + bier + strippers voor de match in die bars in de buurt van het stadion ^^ 's avonds terug naar die club getrokken ma dan wast daar gewoon een gigantisch feestje, geen strippers meer
Ik heb trouwens nog geen herhalingen gezien, sebiet motd eens bekijken.|steven| zei:. Heidbüchel zei wel dat Liverpool nog niet had gewonnen van een ploeg uit de top 10, als ik het goed begrepen heb, dat is wel een probleem dat moet aangepakt worden ...
psxman zei:BBC Sport - Match-fixing: Champions League tie played in England 'was fixed'
er komen 3 woorden op bij mij
Chelsea
Barca
Ovrebo
chomo zei:
Philharmoniker zei:Waarom juist?
dacuba zei:Verlies je dan geen 50 euro?

dacuba zei:Gohja, 3 van de 4 zijn toch twijfelgevallen. Maar de optelsom zou wel minstens 1 echte penalty moeten opleveren ja.