Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Fantastische wedstrijd. Beide ploegen hebben heel wat kansen bijeen gevoetbald, maar ik vond toch dat Liverpool iets meer verdiende uit deze wedstrijd. Daarom ben ik nu wel erg teleurgesteld, in tegenstelling tot woensdag tegen Arsenal. Reina komt daar onnodig uit en Aguero doet daar dan iets prachtig, maar wel frustrerend want als Reina gewoon in zijn kooi blijft, dan is er niets aan de hand. Stevie zijn goal was wereldklasse. Hij begint terug van die potten vanop afstand te maken gelijk in zijn beste dagen.

Sturridge speelde misschien wel zijn beste match uit zijn carrière.

Mudi

Legacy Member
mtm zei:
Fantastische wedstrijd. Beide ploegen hebben heel wat kansen bijeen gevoetbald, maar ik vond toch dat Liverpool iets meer verdiende uit deze wedstrijd. Daarom ben ik nu wel erg teleurgesteld, in tegenstelling tot woensdag tegen Arsenal. Reina komt daar onnodig uit en Aguero doet daar dan iets prachtig, maar wel frustrerend want als Reina gewoon in zijn kooi blijft, dan is er niets aan de hand. Stevie zijn goal was wereldklasse. Hij begint terug van die potten vanop afstand te maken gelijk in zijn beste dagen.

Sturridge speelde misschien wel zijn beste match uit zijn carrière.

Ik had ook het gevoel dat Liverpool veel beter speelde dan tegen Arsenal. Maar dat heeft dan ook deels te danken aan de zwakheid van City.

Reina heeft het voor jullie verkloot anders zat er vandaag meer in.

|steven|

Legacy Member
Liverpool heeft weer een sterke indruk nagelaten, ik vond ze tegen Arsenal ook allesbehalve slecht. Momenteel zijn die voor mij zeker top 4 waard. Alweer een goede wedstrijd gezien, Reina komt daar onnodig uit, maar Aguero maakt het daar schitterend af. Goals van Sturridge en Gerrard ook ferm gedaan. Heidbüchel zei wel dat Liverpool nog niet had gewonnen van een ploeg uit de top 10, als ik het goed begrepen heb, dat is wel een probleem dat moet aangepakt worden ...

En City, die zijn al maanden middelmatig bezig, United is gewoon, zonder alweer fantastisch te spelen, aan het weglopen van de concurrentie.

Jack Wilshere

Legacy Member
Vraagje aan Mudi ivm de match van Arsenal, hoe was Monreal zijn match?

|steven|

Legacy Member
Ik weet niet wat Mudi er van vond, maar ik vond Monreal behoorlijk debuteren. Verdedigend is hij niet echt getest geweest, maar aanvallend probeerde hij toch iets bij te brengen, zat er vaak goed kort op, ...

Mudi

Legacy Member
|steven| zei:
Ik weet niet wat Mudi er van vond, maar ik vond Monreal behoorlijk debuteren. Verdedigend is hij niet echt getest geweest, maar aanvallend probeerde hij toch iets bij te brengen, zat er vaak goed kort op, ...

Mee eens.

Om direct te spelen tegen Stoke zonder deftig met de ploeg getraind te hebben, heeft hij een degelijke debuut gemaakt. Verdedigend werd hij niet veel getest (eigenlijk heel ons verdediging niet) en aanvallend leek hij in orde.
Ik zou zeggen, laten we even wachten en over 5 wedstrijden zijn kwaliteiten beoordelen. Hij is al zeker geen Santos dus we kunnen met een gerust hart de wedstrijden zien.

chomo

Legacy Member
Zwijgt jong :p Wa een klucht alweer :s Hebben ons dan maar helemaal de kop ingedronken... Extreem zalige stad wel ze. Het ultieme concept, voetbal + bier + strippers voor de match in die bars in de buurt van het stadion ^^ 's avonds terug naar die club getrokken ma dan wast daar gewoon een gigantisch feestje, geen strippers meer :p Ik heb trouwens nog geen herhalingen gezien, sebiet motd eens bekijken.

edit: lol die fase met Ba & Coloccini... hoe kan dat in hemelsnaam geen penalty zijn?

Alcoholic Punk

Legacy Member
|steven| zei:
. Heidbüchel zei wel dat Liverpool nog niet had gewonnen van een ploeg uit de top 10, als ik het goed begrepen heb, dat is wel een probleem dat moet aangepakt worden ...

Hebben toch van West Ham gewonnen die op dat moment nog net in de top 10 zat?

exCite

Legacy Member
Schoon afgewerkt van Aguero, maar wtf doe Reina =/
Aja, die goal van Stevie :love:

Pilatus

Legacy Member
dacuba zei:
Gohja, 3 van de 4 zijn toch twijfelgevallen. Maar de optelsom zou wel minstens 1 echte penalty moeten opleveren ja.

:'), eerste misschien niet (vrije trap rand 16 omdat de fout daar begint), maar 3 volgende duidelijk penalty
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan