Mudi
Legacy Member
Hahaha die Tony Pulis!!! Wat een grapjas!!!
Een loepzuivere doelpunt werd eerst niet gegeven en dan zit hij te klagen dat de spelers van Arsenal de scheidsrechter omsingelden.
Wat haat ik die ploeg zeg en zou die graag zo snel mogelijk terug in de 2de of als het kan in de 3de divisie zien!!!
Een loepzuivere doelpunt werd eerst niet gegeven en dan zit hij te klagen dat de spelers van Arsenal de scheidsrechter omsingelden.
Wat haat ik die ploeg zeg en zou die graag zo snel mogelijk terug in de 2de of als het kan in de 3de divisie zien!!!

. En Sissoko heeft even zijn stempel gedrukt.