Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mudi

Legacy Member
Hahaha die Tony Pulis!!! Wat een grapjas!!!

Een loepzuivere doelpunt werd eerst niet gegeven en dan zit hij te klagen dat de spelers van Arsenal de scheidsrechter omsingelden.

Wat haat ik die ploeg zeg en zou die graag zo snel mogelijk terug in de 2de of als het kan in de 3de divisie zien!!!

Mudi

Legacy Member
ShRule zei:
Ja daarom vind ik dat het jammer is dat ze in degradatie zitten en het eigenlijk niey verdienen. Ze proberen mooi voetbal te spelen maar zijn zo jong en onervaren. Ploegen als reading enzo spelen veel minder goed maar zijn meer ervaren ook.

Het is alsof je elke week wedstrijden van Villa, Reading, Southampton, Wigan, ... aan het zien bent. Tegen Bradford en Millwall was Villa's spel niet om te zien. Tegen Wigan, Tottenham en Chelsea was het gewoon EPL onwaardig (zelden een ploeg zo slecht zien spelen).

En het is niet alsof Villa veel beter voetbal speelt als Reading en Southampton. Vooral Southampton speelt nog aardig aanvallend voetbal.

Nu, om degradatie te voorkomen moeten ploegen tegen de 40 punten scoren en ik zie dees Aston Villa gewoon geen 19 punten uit een mogelijke 39 halen (zeker omdat ze nog tegen 5 ploegen uit de top 7 moeten spelen).

Mudi

Legacy Member
jeperdejep zei:
Stoke City manager Tony Pulis criticises Arsenal players after 1-0 defeat | News


Die man is idd lachwekkend, altijd maar zagen op de ref. Als ze verliezen, bijna altijd de schuld bij anderen leggen in interviews na de match.


Er is nog hoop mudi voor dit seizoen :unsure:

BBC Sport - Arsenal 1-0 Stoke

Hier heb je zijn volledige interview.

Hij bekritiseert de scheidsrechter omdat hij de lijnrechter niet heeft gevolgd met zijn beslissing en ook omdat hij onder druk stond door de Arsenal spelers.
Reden: Lijnrechter had een beter zicht op alles terwijl de scheidsrechter 10 meter van alles afstaat!

Dan zit hij de gele kaart van Wheelan te bekritiseren (wat idd geen fout was na herhaling) terwijl hij de tackle van Shawcross nog probeert goed te praten (duidelijk rood, zal het hier uploaden als ik de videofragment vind).

En ik denk niet dat Stoke ooit nog degraderen zolang Pullis daar rondloopt, tenzij er iets miraculeus gebeurt!

Kenneke10

Legacy Member
Pilatus zei:
benteke, man man gezellig voor de rd!

Die jongen heeft me echt verrast nooit gedacht dat die de PL zou aankunnen, op dit moment stukken beter dan lukaku ook al speelt die niet slecht , enkel goed nieuws voor de RD.

Wilcao

Legacy Member
Net MOTD gezien en wat een zalige goal van Mata :drool:. En Sissoko heeft even zijn stempel gedrukt.

Ook een zalige wedstrijd tussen Everton en Villa, zeker voor ons belgen.

Jack Wilshere

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Die jongen heeft me echt verrast nooit gedacht dat die de PL zou aankunnen, op dit moment stukken beter dan lukaku ook al speelt die niet slecht , enkel goed nieuws voor de RD.

Ik vind ze aan elkaar gewaagd, wel goed dat ze elkaar scherp,houden.

Jack Wilshere

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Die jongen heeft me echt verrast nooit gedacht dat die de PL zou aankunnen, op dit moment stukken beter dan lukaku ook al speelt die niet slecht , enkel goed nieuws voor de RD.

Ik vind ze aan elkaar gewaagd, wel goed dat ze elkaar scherp,houden.

Re@V0r

Legacy Member
zelfs als Villa zou degraderen zal er wel PL-interesse zijn voor Benteke imo
kzie die toch ni mee degraderen naar 2e

Thorazer

Legacy Member
Re@V0r zei:
zelfs als Villa zou degraderen zal er wel PL-interesse zijn voor Benteke imo
kzie die toch ni mee degraderen naar 2e
Benteke zal bijna zeker weg zijn na 1 seizoen Aston Villa denk ik er was al tijdens de winter interesse in hem dacht ik?

Wilcao

Legacy Member
Thorazer zei:
Benteke zal bijna zeker weg zijn na 1 seizoen Aston Villa denk ik er was al tijdens de winter interesse in hem dacht ik?

Naar het schijnt van City, Liverpool en Spurs. Waarvan Spurs het meest concrete was. Het ging over een transfer voor na het seizoen, omdat Benteke dit seizoen niet meer mag uitkomen voor een andere club.

ShRule

Legacy Member
Thorazer zei:
Hoe doet Lukaku het vandaag?

Goeie loopbewegingen, legt goed af en goed met de kop. Maar zn schoten blijven zwak. Heb altijd gezegd als hij zijn schottechniek kan verbeteren wordt ie een topper.

Stan_V

Legacy Member
Thorazer zei:
Hoe doet Lukaku het vandaag?

1 redelijke kans maar goed druk gezet en verdedigd door Dembele en daardoor een beetje overhaast overgetrapt. Voor de rest nog niet veel in stelling gebracht. Nog een schotje op Lloris als ik mij niet vergis. Wel een keer mooi doorgekopt op Long die ook niet kon afwerken.

Voor de rest wel deftig qua controles en meespelen.

Maw niet slecht, maar ook niks meer voorlopig.

De Spurs zitten nu toch wel een beetje in een lastige situatie met dat uitvallen van Defoe...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan