Mudi
Legacy Member
ShRule zei:Villa nu in degradatiezone..verdienen dit toch niet.
Ze verdienen het wel degelijk. Al jaren is het bestuur Villa kapot aan het maken (verkoop topspelers zoals Gareth Barry, Milner, Young, Downing, ... en dan veel geld investeren in middelmatige spelers). Ze hebben er zelfs voor gezorgd dat O'Neill ontslag heeft genomen, enkel en alleen omdat hij weigerde zijn topspelers te verliezen. Dan halen ze die clown van Mcleish om die ploeg nog meer kapot te maken en nu moet Lambert Villa met een onervaren ploeg in de EPL proberen te houden? Ik vind het enkel jammer dat deze spelersgroep de dupe worden van mismanagement.




