Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mudi

Legacy Member
ShRule zei:
Villa nu in degradatiezone..verdienen dit toch niet.

Ze verdienen het wel degelijk. Al jaren is het bestuur Villa kapot aan het maken (verkoop topspelers zoals Gareth Barry, Milner, Young, Downing, ... en dan veel geld investeren in middelmatige spelers). Ze hebben er zelfs voor gezorgd dat O'Neill ontslag heeft genomen, enkel en alleen omdat hij weigerde zijn topspelers te verliezen. Dan halen ze die clown van Mcleish om die ploeg nog meer kapot te maken en nu moet Lambert Villa met een onervaren ploeg in de EPL proberen te houden? Ik vind het enkel jammer dat deze spelersgroep de dupe worden van mismanagement.

Radbraker

Legacy Member
BeeLz zei:
Tuurlijk wel... Opt moment de zwakste ploeg in de Premier league.

Niet van aantrekken, hij baseert zijn mening o.b.v. deze match.
Ze hebben een hele reeks blamages neergezet ook die zeker PL onwaardig waren.

ShRule

Legacy Member
Radbraker zei:
Niet van aantrekken, hij baseert zijn mening o.b.v. deze match.
Ze hebben een hele reeks blamages neergezet ook die zeker PL onwaardig waren.

En andere, waren goed bezig tot voor enkele matchen, begon en ze alles te verliezen. Vreemd. Ze spelen ook gwn mooier voetbal dan een Reading of Wigan.

Jepjep

Legacy Member
BeeLz zei:
Tuurlijk wel... Opt moment de zwakste ploeg in de Premier league.

Ze zijn gewoon erg onregelmatig, wat ook logisch is met zo'n jong elftal. Maar wat die soms van aanvallen laten zien, mag wel gezien worden. Verliezen ook teveel punten in de slotfase, ze kunnen geen voorsprong vasthouden.

Radbraker zei:
Niet van aantrekken, hij baseert zijn mening o.b.v. deze match.
Ze hebben een hele reeks blamages neergezet ook die zeker PL onwaardig waren.

1-3 :unsure:

Mudi

Legacy Member
ShRule zei:
En andere, waren goed bezig tot voor enkele matchen, begon en ze alles te verliezen. Vreemd. Ze spelen ook gwn mooier voetbal dan een Reading of Wigan.

Lol, als mooier voetbal iets betekende in Engeland, dan zou Arsenal de afgelopen jaren kampioen moeten worden!

Het gaat om efficiëntie en consistentie en Villa bevat geen enkel van dees kwaliteiten. Een wedstrijd van 1-3 3-3 laten komen, mag je gewoon niet laten doen.

BeeLz

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ze zijn gewoon erg onregelmatig, wat ook logisch is met zo'n jong elftal. Maar wat die soms van aanvallen laten zien, mag wel gezien worden. Verliezen ook teveel punten in de slotfase, ze kunnen geen voorsprong vasthouden.

"onregelmatig", nee ze hebben 2 of 3 goede matchen gespeeld dit seizoen, dan een paar middelmatige en een hoop verschrikkelijk slechte. Dat is niet meer onregelmatig maar gewoon een tekort aan ervaring en kwaliteit. Er zitten gewoon een hoop spelers die niet goed genoeg zijn of nog niet klaar zijn voor de PL.

Jenthe

Legacy Member
Mignolet ook weer een uitstekende wedstrijd gekeept blijkbaar, toch ook zeer sterk bezig :)

kAstAr

Legacy Member
Pfff, Chelsea weer verloren, dat gaat van kwaad naar erger daar.

Waarom is Fulham - Man U eigenlijk gestaakt?

ShRule

Legacy Member
sjakie_ zei:
Pfff, Chelsea weer verloren, dat gaat van kwaad naar erger daar.

Waarom is Fulham - Man U eigenlijk gestaakt?

Bedoelde dus de stadiumlichten dat ff uit waren.

TheRedDevils

Legacy Member
RVP kopt de bal weg voor de lijn, bijna weer een zege weggegeven :p

Bubba

Legacy Member
Heb de match niet gezien, maar dat resultaat is duidelijk genoeg. Weer op voorsprong komen, weer niet ingrijpen door Benitez, weer de voorsprong verliezen. Blijkbaar moet Benitez morgen ook naar Chelsea HQ komen, geen idee wat de bedoeling is. Geen fan van ontslag op dit moment, maar zou er ook niet kwaad om zijn. Ik vraag me ernstig af of die man eender wat bijbrengt op dit moment.

ShRule

Legacy Member
Mudi zei:
Lol, als mooier voetbal iets betekende in Engeland, dan zou Arsenal de afgelopen jaren kampioen moeten worden!

Het gaat om efficiëntie en consistentie en Villa bevat geen enkel van dees kwaliteiten. Een wedstrijd van 1-3 3-3 laten komen, mag je gewoon niet laten doen.

Gehoord op MOTD? "The way they're playing, you would'nt put them in the bottom 3".

Bubba

Legacy Member
ShRule zei:
Gehoord op MOTD? "The way they're playing, you would'nt put them in the bottom 3".

Dat is toch net wat hij zegt? ;)

De manier waarop ze spelen betekend 0,0 indien ze niet gekoppeld zijn aan resultaten.

ShRule

Legacy Member
BuBbA zei:
Dat is toch net wat hij zegt? ;)

De manier waarop ze spelen betekend 0,0 indien ze niet gekoppeld zijn aan resultaten.

Ja daarom vind ik dat het jammer is dat ze in degradatie zitten en het eigenlijk niey verdienen. Ze proberen mooi voetbal te spelen maar zijn zo jong en onervaren. Ploegen als reading enzo spelen veel minder goed maar zijn meer ervaren ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan