Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Glor

Legacy Member
Hoe kan iemand nu zeggen 'zeer slim van die jongen' nadat ge zijne kop ziet. Zo een typische doordeweekse straatmarginaal a la new kids on the block.

Rivfader

Legacy Member
Noel Hunt (Reading) : 'I kick the ball from under my niece like that and she starts laughing she's only 2!'

Luke Shaw (Southampton) : 'He never kicked him! He went to get the ball as I'm sure any other person in that situation

would do the same thing.'

Michael Owen (Stoke City) : 'Not having Hazard tried to hurt him though. He just tried to toe poke it out of his grip.'

Steven Pienaar (Everton) : 'I'm not saying that it's the correct thing to do, but when in the heat of the moment you just

want the ball.'

Gareth Bale (Tottenham) : 'Unbelievable decision by the referee to send Hazard off but congrats to Swansea.'

Danny Care (England Rugby Star) : 'The Ballboy deserved it. Well done Hazard''

Mudi

Legacy Member
Glor zei:
Hoe kan iemand nu zeggen 'zeer slim van die jongen' nadat ge zijne kop ziet. Zo een typische doordeweekse straatmarginaal a la new kids on the block.

Sorry, moest zijn: zeer slim van Swansea om deze jongens aan te sporen om tijd te rekken.Als zijn vader in het bestuur zit, is em dat wel opgedragen geweest zeker. Zeker als je ziet dat aan de andere kant een ander jongen juist hetzelfde deed.

En volgens Di Matteo was het ook een slimme zet:
London, Apr 21 : Interim Chelsea manager Roberto Di Matteo has hit back at critics who have condemned striker Didier Drogba's time-wasting antics against Barcelona during the first leg of their Champions League clash at Stamford Bridge on Wednesday.

According to a statistician Drogba was guilty of six minutes' time wasting against Barcelona, which interrupted their flow, but Di Matteo believes every team indulges in such tactics once they are leading a game.

"Listen, you know how many times we were behind and other teams wasted time against us?" The Telegraph quoted Di Matteo, as saying.

"Many times. Every team does it. Let me tell you, Barcelona do it as well. Drogba was very helpful to the team. He gave us an outlet and scored a vital goal. I was very pleased with him. He was marked most of the time by two men and got a physical battering," he added.

Manchester United manager Sir Alex Ferguson had earlier revealed he had a word with under fire Ashley Young over his diving antics lately, but Di Matteo refused to follow Ferguson's example.

"No, because I don't see any reason for a conversation like that. Our players are fair players," he said. (ANI)

Di Matteo defends Drogba?s ?time-wasting? frolics against Barcelona | TopNews

Mudi

Legacy Member
TrickY. zei:
De "behandeling" heeft totaal niets te maken met het land/competitie.

En daarom dat ik het niet aanhaal want dat is idd irrelevant voor nationaliteit/land/competitie.

Echter is zijn gedrag toch niet goed te praten (ik heb het niet over of hij nu die jongen stampt of niet)

Ik heb het gevoel dat men niet het hele plaatje wilt zien en men Hazard verdedigt omdat "het incident" te licht is (wat ook het geval is). Maar dat neemt niet weg dat Hazard het niet mocht doen!

Mudi

Legacy Member

Deze vind ik toch het beste:

Joseph Barton ‏@Joey7Barton
Hazard only crime is he hasn't kicked him hard enough...

:rofl:
You gotta love Barton

Jepjep

Legacy Member
Mudi zei:
Deze vind ik toch het beste:

Joseph Barton ‏@Joey7Barton
Hazard only crime is he hasn't kicked him hard enough...

:rofl:
You gotta love Barton

Haha, ik was al aan het wachten op zijn reactie. Heeft mijn verwachtingen ingelost!
Haha Barton op zijn twitter een hele strijd gevoerd.

Jonas89

Legacy Member
grap9.jpg.h411.jpg

Jepjep

Legacy Member
Hekje# zei:
Altijd geweldig als Barton eens begint op twitter :D

Inderdaad :D


:rofl:
[video=youtube;vQx2_KQVkpI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vQx2_KQVkpI[/video]

Remi

Legacy Member
Een speler die tijd rekt, is wel een groot verschil met een 'neutrale' persoon. Je wilt dat je team wint als speler, dus doe je al het mogelijke (binnen de grenzen) om daartoe bij te dragen, is dat als keeper wat langer op de grond blijven liggen bij een redding of bij een inworp wat langer treuzelen,... Als ballenjongen ben je neutraal en mag je geen enkele kant bevoordelen of benadelen... Kan je je daarin niet vinden, dan moet je die functie niet uitvoeren. Van mij Mag Swansea voor deze ballenjongen een boete krijgen + een verbod om die knaap nog op te stellen in die functie.

caoimhin

Legacy Member
Toch duidelijk de bal.

[video=youtube;5K-cAfGNT6o]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5K-cAfGNT6o[/video]

Alcoholic Punk

Legacy Member
Weer veel gedoe om niks.
Maar wat wil je met de media en instanties die toch o zo politiek correct willen overkomen.

Is Hazard in fout? Ja, het is op zich aan de ref om dit aan te pakken.
Is zijn actie begrijpbaar? Ja, ploeg staat achter, je wil winnen en dus zo snel mogelijk door doen.
Raakt hij die gast? Nee
Is het kinderachtig van die gast? Ja, maar bon aan die leeftijd zou ik waarschijnlijk ook zo iets doen.

Kortom veel tralalala om niks.

Wilcao

Legacy Member
Een storm in een glas water. Ik begrijp dat het allemaal gevaarlijk uitzag op het moment zelf, maar achteraf is er gewoon nauwelijks iets aan de hand. Geef hem 1 speeldag schoring om een "voorbeeld" te geven en dan is het goed geweest.

Jepjep

Legacy Member
Wilcao zei:
Een storm in een glas water. Ik begrijp dat het allemaal gevaarlijk uitzag op het moment zelf, maar achteraf is er gewoon nauwelijks iets aan de hand. Geef hem 1 speeldag schoring om een "voorbeeld" te geven en dan is het goed geweest.

Dit. En misschien ook eens nadenken over neutrale ballenjongens.

sharpshot

Legacy Member
"Neutrale ballenjongens" of "een ballenjongen moet neutraal zijn". Vind ik maar raar, het is mooi dat jongen gastjes die kans krijgen om dat te doen en ja ze spelen het spelletje soms mee omdat het "hun" team is dat speelt, ga je toch niet afnemen omdat er een 17 jarige op ne bal gaat liggen en Hazard daarvoor rood krijgt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan