Spacid
Legacy Member
BeeLz zei:Ben heel content dat Wilmots eens iets nieuws probeert op het middenveld. Ik heb er natuurlijk wel mijn twijfels aan aangezien het zonder echt DM is maar daarvoor dienen oefenmatchen. Op zich is het mogelijk om zo te spelen als Witsel en Fellaini gedisciplineert spelen. Dembele speelt sowieso heel laag en heeft een goede tackle dus Fellaini kan regelmatig mee gaan.
Oe bedoelde zonder DM? Fellaini en Witsel zijn toch DMs? Niet de allerpuurste, alhoewel Fellaini daar zeker toe in staat is. Ook al hoop ik dat Fellaini deze keer hoger speelt dan Witsel want ze gaan lengte nodig hebben als ze zonder diepe spits spelen.
Normaal is Witsel ook sneller dan Fellaini voor counters in te halen, als hij de discipline heeft natuurlijk.




Chance dat ik het nu ook juist lees.


