Archief - De Rode Duivels - Deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacid

Legacy Member
BeeLz zei:
Ben heel content dat Wilmots eens iets nieuws probeert op het middenveld. Ik heb er natuurlijk wel mijn twijfels aan aangezien het zonder echt DM is maar daarvoor dienen oefenmatchen. Op zich is het mogelijk om zo te spelen als Witsel en Fellaini gedisciplineert spelen. Dembele speelt sowieso heel laag en heeft een goede tackle dus Fellaini kan regelmatig mee gaan.

Oe bedoelde zonder DM? Fellaini en Witsel zijn toch DMs? Niet de allerpuurste, alhoewel Fellaini daar zeker toe in staat is. Ook al hoop ik dat Fellaini deze keer hoger speelt dan Witsel want ze gaan lengte nodig hebben als ze zonder diepe spits spelen.

Normaal is Witsel ook sneller dan Fellaini voor counters in te halen, als hij de discipline heeft natuurlijk.

Spacid

Legacy Member
dragjeh zei:
Ik ben al blij dat we tenminste experimenteren in die aanvalslinie. Georges, aka Mac The Wife, was zo bang als nen haas

True dat! Maar niet vergeten dat Georges aan de macht was toen heel die hype rond Lukaku er was. Dan spreek ik niet over zijn laatste matches natuurlijk.

BeeLz

Legacy Member
Spacid zei:
Oe bedoelde zonder DM? Fellaini en Witsel zijn toch DMs? Niet de allerpuurste, alhoewel Fellaini daar zeker toe in staat is. Ook al hoop ik dat Fellaini deze keer hoger speelt dan Witsel want ze gaan lengte nodig hebben als ze zonder diepe spits spelen.

Normaal is Witsel ook sneller dan Fellaini voor counters in te halen, als hij de discipline heeft natuurlijk.

Beide zijn eerder box to box spelers, geen DM's.

asmo

Legacy Member
Spacid zei:
True dat! Maar niet vergeten dat Georges aan de macht was toen heel die hype rond Lukaku er was. Dan spreek ik niet over zijn laatste matches natuurlijk.
Het ligt inderdaad aan Lukaku dat we ons niet voor het EK gekwalificeerd hebben :crazy:

MrFlava-

Legacy Member
MvP zei:
Zalig toch zo'n sfeer en verbondenheid onder de fans. Alleen daarvoor al wilt ge ons team naar het wk. Tijdens het vorige tornooi stond heel onze basischool op zijn kop. Lessen afschaffen om naar de match te kijken, radio's en televisie's op de speelplaats en de refter. Uniform werd vervangen door truitjes van de duivels. Heerlijk toch.

Herinner mij dat ook nog die match tegen japan dachtek?
Geweldige tijden!

Spacid

Legacy Member
asmo zei:
Het ligt inderdaad aan Lukaku dat we ons niet voor het EK gekwalificeerd hebben :crazy:

Misschien moete eerst is lezen wa ik quote voor da ge der zoiet uitflapt

1CEZ

Legacy Member
nooit begrepen wat er zo speciaal was aan Lukaku, ok voor zijn leeftijd is hij groot sterk breed en snel maar daar stopt het in m'n ogen. Op volle snelheid houd die kerel geen bal aan zijn voet srry.

Lilspanyol

Legacy Member
MvP zei:
Zalig toch zo'n sfeer en verbondenheid onder de fans. Alleen daarvoor al wilt ge ons team naar het wk. Tijdens het vorige tornooi stond heel onze basischool op zijn kop. Lessen afschaffen om naar de match te kijken, radio's en televisie's op de speelplaats en de refter. Uniform werd vervangen door truitjes van de duivels. Heerlijk toch.

Haha, ik herinner mij die match nog tegen Brazilië in de lagere school. Allemaal in het godsdienstlokaal omdat daar de enige tv stond op school :p

Wij mochten wel maar één helft kijken dacht ik.

1CEZ

Legacy Member
welke match mij nog als klein manneke is bijgebleven was Duitsland-Belgie op wk(?)

de fase waar we 3-1 achter stonden dacht ik, tot plots Joseph Weber(juist geschreven?)
met de bal ervandoor ging, bijna in de 16 alleen !! daarkomt het shot... tot gvd ne tackle!!!!!! en de fuckin Oostenrijkse arbiter floot de penalty niet!!!!!! *rage mode still*

We hadden Philipe Albert moeten doen en hem die arbiter afmaken gvd, later dacht ik kwam op het nieuws dat hij idd omgekocht was. weet he tniet meer goed was jaar of 11.

Maar ik blijf erbij kregen we die penal dan was het 3-2 en in de laatste min zag ik de belgen nog de gelijkmaker trappen....we gaan het nooit weten :(

GaMe®

Legacy Member
jeperdejep zei:
edit: ik zie net dat de wedstrijd al om 18.15 is. Chanceke dat ik het nog zag, ik dacht dat het om 20.30 ofzo ging zijn.

18u15? Wat is dat nu voor een uur. Veel Belgen zullen verrast zijn. :) Chance dat ik het nu ook juist lees.

mtm

Legacy Member
Ah ja, voor degenen die het nog niet weten: naar 't schijnt zijn de netten in het doel zwart om die hawk-eye te testen. :D


Zal nogal een zicht geven.

Jonas89

Legacy Member
Op de twitter van de KBVB staan wel leuke tweets (en video's)
Twitter

edit: blijkbaar al gepost, sorry ^^

Irriducibili

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Haha, ik herinner mij die match nog tegen Brazilië in de lagere school. Allemaal in het godsdienstlokaal omdat daar de enige tv stond op school :p

Wij mochten wel maar één helft kijken dacht ik.

Ik zat toen in de examens...
Studeren = no way, matchke kijken - volledig, ma echt volledig zot gegaan bij goal Wilmots, nog zotter gegaan toen ze afgekeurd was.
Hele namiddag geen boek meer gezien. Resultaat was ernaar, maar nooit spijt van gehad :D

GaMe®

Legacy Member
vinnie1919 zei:
Ik zat toen in de examens...
Studeren = no way, matchke kijken - volledig, ma echt volledig zot gegaan bij goal Wilmots, nog zotter gegaan toen ze afgekeurd was.
Hele namiddag geen boek meer gezien. Resultaat was ernaar, maar nooit spijt van gehad :D

Die match zal ik ook nooit vergeten. Herinner mij ook nog dat het die dag pokkeheet was, minstens 35°.

Jonas89

Legacy Member
Belgium: Mignolet, Gillet, Vertonghen, Vermaelen, Mertens, Witsel, Mirallas, Hazard, Fellaini, Dembele, Kompany of/ou Simons
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan