Archief - De Rode Duivels - Deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Officieel: Belgium: Mignolet, Gillet, Vertonghen, Vermaelen, Mertens, Witsel, Mirallas, Hazard, Fellaini, Dembele, Kompany of/ou Simons #EngBel

Spacid

Legacy Member
Kompany zal vlak voor aftrap beslissen zeker? Simons zie ik echt ni zitte :(

Rubmifer

Legacy Member
Schrijnend toch hoe erg we het hebben op die backs als we daar iemand als Gillet moeten gaan plaatsen. :lol:

Jepjep

Legacy Member
Spacid zei:
Kompany zal vlak voor aftrap beslissen zeker? Simons zie ik echt ni zitte :(

Als kompany niet kan, dan zet je toch Vertonghen in de plaats en pocognoli linkback. Waarom in godsnaam Simons Wilmots??

Spacid

Legacy Member
jeperdejep zei:
Als kompany niet kan, dan zet je toch Vertonghen in de plaats en pocognoli linkback. Waarom in godsnaam Simons Wilmots??

Inderdaad, nen dikke WTF Wilmots
Die 2e goal van Montenegro was al half de schuld van Simons, gaat die da nu nog is laten gebeuren gewoon om die mens een waardig afscheid te geven ofzo? Jezus

Gavin

Legacy Member
Kompany kan niet anders dan spelen.

Dat gaat niet lukken met Simons dus dat moet een schijnmanoeuvre zijn. Als Kompany speelt, is het precies Barcelona in mijn ogen. Zonder de kwaliteit dan, maar goed.

lorre81

Legacy Member
Rubmifer zei:
Schrijnend toch hoe erg we het hebben op die backs als we daar iemand als Gillet moeten gaan plaatsen. :lol:

idd, dat is duidelijk de zwakke plek van onze ploeg. Hopelijk weten de engelsen dat niet :p

Anoniem15

Legacy Member
1CEZ zei:
welke match mij nog als klein manneke is bijgebleven was Duitsland-Belgie op wk(?)

de fase waar we 3-1 achter stonden dacht ik, tot plots Joseph Weber(juist geschreven?)
met de bal ervandoor ging, bijna in de 16 alleen !! daarkomt het shot... tot gvd ne tackle!!!!!! en de fuckin Oostenrijkse arbiter floot de penalty niet!!!!!! *rage mode still*

We hadden Philipe Albert moeten doen en hem die arbiter afmaken gvd, later dacht ik kwam op het nieuws dat hij idd omgekocht was. weet he tniet meer goed was jaar of 11.

Maar ik blijf erbij kregen we die penal dan was het 3-2 en in de laatste min zag ik de belgen nog de gelijkmaker trappen....we gaan het nooit weten :(

Yep in de 1/8e finales van het WK in Amerika was dat. Ik dacht dat Rudi Völler toen zelfs nog meespeelde en/of scoorde voor Duitsland.

NemesisBE

Legacy Member
Klopt, en ik denk dat het toen maar 2-1 stond als ik het goed voorheb. Toen was ik 8 jaar en kheb toen voor de eerste keer in m'n leven gevloekt denk ik :p

Romelus

Legacy Member
591254853.jpg

mojojojo

Legacy Member
voor de gelegenheid nekeer ons volkslied vanbuiten geleerd, na 20 levensjaren :p Nu bennek nen echten die hard!

Gavin

Legacy Member
En Kompany speelt. Als Wilmots nu nog de ballen heeft om het echt zo te doen, mag ie van mij direct aanblijven. Maar dan zal er serieus gedisciplineerd gespeeld moeten worden. en ja, ik kijk naar u Fellaini!

Zeker omdat het tegen Engeland is, die gaat nog meer geven dan anders.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan