Archief - De Rode Duivels - Deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s.i.m.o.n

Legacy Member
mtm zei:
Euh... Jawel? :lol:


Ox speelt links, Milner rechts.

Alright, heb die bij Arsenal vaak op rechts zien spelen, vandaar. Heb hem eigelijk liever centraal, in een rol zoals Hazard had tegen Montenegro.

J.Brown

Legacy Member
Dat is net het zalige aan Chamberlain, flanken aflopen en insnijden

Vincort

Legacy Member
vinnie1919 zei:
Want met goede bedoelingen gaan we naar het WK!

In een OEFENwedstrijd zie ik liever een 2-2 met een België dat probeert de dominante ploeg te zijn maar toch gelijkspeelt door een verzwakte verdediging, dan een 1-0 met een matige pot voetbal.

Als we voor de knikkers gaan spelen mogen we natuurlijk wel eens wat opportunistischer worden: én de beste ploeg zijn én winnen.

Irriducibili

Legacy Member
Vincort zei:
In een OEFENwedstrijd zie ik liever een 2-2 met een België dat probeert de dominante ploeg te zijn maar toch gelijkspeelt door een verzwakte verdediging, dan een 1-0 met een matige pot voetbal.

Als we voor de knikkers gaan spelen mogen we natuurlijk wel eens wat opportunistischer worden: én de beste ploeg zijn én winnen.

Is het niet eens tijd dat ze hun bewijzen?
Ook misschien de moment om te tonen dat ze klaar zijn voor de voorbereiding.

Al is het in een oefenpot.

"Als we voor de knikkers gaan spelen mogen we natuurlijk wel eens wat opportunistischer worden: én de beste ploeg zijn én winnen. "

Volledig mee eens

MrFlava-

Legacy Member
Vrienden verkiezen seizoensfinale van "Thuis" (opgenomen) dan England - Belgie...
Tijd voor nieuwe vrienden.:)

Weebl

Legacy Member
Van die grote bolleketten van vroeger op de speelplaats. Man daar zou ik nogal voor voetballen.
WE ARE BELGIUM
WE ARE BELGIUM!!

caoimhin

Legacy Member
MrFlava- zei:
Vrienden verkiezen seizoensfinale van "Thuis" (opgenomen) dan England - Belgie...
Tijd voor nieuwe vrienden.:)

Zeg maar dat het de moeite niet is volgens mijn vriendin!

ShRule

Legacy Member
De rode duivels zitten met slaaptekort! Zorgt voor verminderde prestaties!!!

Jonas89

Legacy Member
MrFlava- zei:
Vrienden verkiezen seizoensfinale van "Thuis" (opgenomen) dan England - Belgie...
Tijd voor nieuwe vrienden.:)

echte fans kijken "live" en nemen dit niet op, zoals ik;) :cool:

Carrion

Legacy Member
Iemand die eigenlijk weet of de Engelsen met hun goei ploeg afkomt of met een B-elftal?

MrFlava-

Legacy Member
Carrion zei:
Iemand die eigenlijk weet of de Engelsen met hun goei ploeg afkomt of met een B-elftal?

Aangezien het EK start binnen 1 week denk ik toch dat ze met hun A ploeg gaan starten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan