Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mtm zei:Euh... Jawel?
Ox speelt links, Milner rechts.
vinnie1919 zei:Want met goede bedoelingen gaan we naar het WK!
Dillyracer zei:6.15?
Daar gaat mijn leerplanning.![]()
. Deze match moet ik toch absoluut zien
.Vincort zei:In een OEFENwedstrijd zie ik liever een 2-2 met een België dat probeert de dominante ploeg te zijn maar toch gelijkspeelt door een verzwakte verdediging, dan een 1-0 met een matige pot voetbal.
Als we voor de knikkers gaan spelen mogen we natuurlijk wel eens wat opportunistischer worden: én de beste ploeg zijn én winnen.
Tis echt. Ik heb gisteren die seizoensfinale live bekeken zodat ik vandaag rustig naar het voetbal kan kijken.J.Brown zei:wat voor onmensen zijn dat
MrFlava- zei:Vrienden verkiezen seizoensfinale van "Thuis" (opgenomen) dan England - Belgie...
Tijd voor nieuwe vrienden.![]()
MrFlava- zei:Vrienden verkiezen seizoensfinale van "Thuis" (opgenomen) dan England - Belgie...
Tijd voor nieuwe vrienden.![]()

Klopgeest zei:

Klopgeest zei:

Carrion zei:Iemand die eigenlijk weet of de Engelsen met hun goei ploeg afkomt of met een B-elftal?