Bosvos
Legacy Member
rubmifer zei:Net geen 4-1Nog eens winnen met een monsterscore zou nog eens goed doen.
Da's geleden van San Marino met Bobke Peeters zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubmifer zei:Net geen 4-1Nog eens winnen met een monsterscore zou nog eens goed doen.
Boromir zei:Haha vanbuyten uitgeloten
arme jongen

Bosvos zei:Da's geleden van San Marino met Bobke Peeters zeker?

rubmifer zei:10-1 ofzo dacht ik. Ik was daar nog live bij.![]()

Bluto zei:Dat vind ik wel overdreven. We zijn wel aan het winnen he mannen![]()