Archief - diverse ruilvoorstellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rocknsad

Legacy Member
maar kan jij daar een OS opzetten , zodanig ik ermee aan de slag kan

dreweb

Legacy Member
Rocknsad zei:
maar kan jij daar een OS opzetten , zodanig ik ermee aan de slag kan

nogmaals nee ik niet, heb geen externe cd drive die via pcmia laptopslot gaat of usb.
vandaar dat ik hem weg doe, moest ik er ene hebben, dan zou ik dit laptopje behouden, is namelijk ideaal voor in de zetel te surfen wegens zijn kleine afmetingen.

linux

Legacy Member
verkoop je die laptop niet?
heb hier nl niet echt iets liggen van multimedia...

aanvaardhet

Legacy Member
creative nomad zen 20gb ruilen voor de DS zonder games?

Dikken Billie

Legacy Member
Intresse in Lynx pakket => tegen een aantal comics van Rising stars + bijhorende Patriot bust (beeld) en een aantal comics van Cyber force + bijhorend Ballistic beeld, alles in nieuwstaat zowel de comics als de collectibles. Indien mogelijke intresse maar niet zeker wat ik juist aanbied en wat het waard is geef een seintje en ik maak wat fotos.

dreweb

Legacy Member
Dikken Billie zei:
Ahja hoe zit dat juist met dat 12V gedoe?


de lynx power voeding (adapter netstroom) was intern defect, er is een interne 12V adapter in aangesoldeert.
dus hij werkt enkel nog op de 12V adapter (auto)

voor de rest is alles ok ermee, enkel wat gebruiksporen op de achterkant.

heb niet echt interesse in boekjes

groeten

linux

Legacy Member
hey,

interesse in dat ruilvoorstel pocket pc met gps tegen die minilaptop?

Dikken Billie

Legacy Member
dreweb zei:
de lynx power voeding (adapter netstroom) was intern defect, er is een interne 12V adapter in aangesoldeert.
dus hij werkt enkel nog op de 12V adapter (auto)

voor de rest is alles ok ermee, enkel wat gebruiksporen op de achterkant.

heb niet echt interesse in boekjes

groeten
Dus ge kunt em ni gewoon in de "pries" steken?

Btw die "boekjes" zijn maar extra, de ruil was voornamelijk voor de beelden :)

hellraiser

Legacy Member
Mini laptop tegen een tomtom one XL??
Met benelux en europa en garantie.

Is paar maand oud en zoals nieuw.

dreweb

Legacy Member
Dikken Billie zei:
Dus ge kunt em ni gewoon in de "pries" steken?

Btw die "boekjes" zijn maar extra, de ruil was voornamelijk voor de beelden :)

nee kan enkel op de 12V adapter worden aangesloten

dreweb

Legacy Member
hellraiser zei:
Mini laptop tegen een tomtom one XL??
Met benelux en europa en garantie.

Is paar maand oud en zoals nieuw.


ja daar heb ik interesse in, pm me..

dreweb

Legacy Member
linux zei:
hey,

interesse in dat ruilvoorstel pocket pc met gps tegen die minilaptop?

hallo, bedankt voor het voorstel maar heb liever een vaste gps toestel, geen windows pocket gedoe meer.
vandaar dat mijn qtek er ook op staat.

dreweb

Legacy Member
upje,

nog diverse dingen te ruil momenteel:

ps2 met 2controllers,5 games (gtaIII,gta vice,gta san andreas,RPM tuning,wwc rallyps1,tekken3ps1 demodiskps2 ),stuur madcats duallforce, in doos.

lynx met 8 games

samsung e390+128mb in doos

Qtek 8020 in doos win2003ned

qtek 9000 in doos + gps set en soft windows6.0 nederlands/2gig

mini dvd player CAT

soundset typhoon5.1

modelwagens 1.18

x360 games 4stuks(motogp06,PGR3,Burnout revenge,Full auto)

xbox1 in doos, 2 controllers,gta san andreas

20TFT scherm 203B samsung syncmaster (klassescherm)

4 atari2600 games, donkey kong,river raid,winter games,summer games





wat ik nog zoek,
vaste gps tomtom europa
xbox met media center en roms + games(nin,sega,enz...)
spelconsoles (wii,saturn,dreamcast)
psp met firmware + geheugen en games op
sony ericcson s700i (draaitoestel)

dreweb

Legacy Member
nog steeds diversen te ruil

ben veranderd van internet
indien interesse, of diegene die vandeweek hebben gestuurt op skynet adres.

nieuw emailadres
[email protected]

groeten..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan