dreweb
Legacy Member
.conne. zei:Die Nintendo DS is geen Lite veronderstel ik?
de ds is geen litte, is de eerste versie, de grijze
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.conne. zei:Die Nintendo DS is geen Lite veronderstel ik?
Rocknsad zei:maar kan jij daar een OS opzetten , zodanig ik ermee aan de slag kan
aanvaardhet zei:creative nomad zen 20gb ruilen voor de DS zonder games?
Dikken Billie zei:Ahja hoe zit dat juist met dat 12V gedoe?
Dus ge kunt em ni gewoon in de "pries" steken?dreweb zei:de lynx power voeding (adapter netstroom) was intern defect, er is een interne 12V adapter in aangesoldeert.
dus hij werkt enkel nog op de 12V adapter (auto)
voor de rest is alles ok ermee, enkel wat gebruiksporen op de achterkant.
heb niet echt interesse in boekjes
groeten

Dikken Billie zei:Dus ge kunt em ni gewoon in de "pries" steken?
Btw die "boekjes" zijn maar extra, de ruil was voornamelijk voor de beelden![]()
hellraiser zei:Mini laptop tegen een tomtom one XL??
Met benelux en europa en garantie.
Is paar maand oud en zoals nieuw.
linux zei:hey,
interesse in dat ruilvoorstel pocket pc met gps tegen die minilaptop?
hellraiser zei:Mijn ruil vervalt.
Wegens kapotte batterij en te koop op 2dehands voor 145 euro.
Dacht dat de batterij nog in prima staat was.
http://www.2dehands.be/mini-laptop-viator2400-34883416.html?qq=mini laptop