Archief - diverse ruilvoorstellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yezzer

Legacy Member
dreweb zei:
upje...

wacht op antwoord voor de xbox media center tegen de samsung e370

ik zal u vandaag nog definitief antwoord geven, doe misschien eens een pm naar mij met uw mail adres erin.

mvg

btw, welk kleur is de gsm en is hij werkelijk ongebruikt en nog nieuw in de verpakking?

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Ik heb interesse in zowel de Qtek, laptop, samsung, win vista, Ipaq als de X360 games.

De zaken die ik kan ruilen :

Ik heb een perfect unlockte Iphone met de installer erop geïnstalleerd (die via Wifi synct en waarmee je rechtstreeks vanaf uw Iphone kan gratis nieuwe software installeren, gewoon uit de lijst kiezen).

Tevens heb ik ook een nagelnieuwe PC met als specs :
Intel Core 2 Duo E6750 - 2x 2,66GHz - 4MB Cache - 1333MHz
2x 1GB DDRII Dual channel
160GB Sata
Sata DVD
6x USB rear
2x USB front
sound front
LAN
Floppy
...


Ik kom héél regelmatig in Wingene (ons metekindje woont daar) en kan eventueel bij een akkoord deze namiddag zelfs komen omruilen.

Grtz

dreweb

Legacy Member
Anjooh zei:
Hoi,

Ik heb interesse in zowel de Qtek, laptop, samsung, win vista, Ipaq als de X360 games.

De zaken die ik kan ruilen :

Ik heb een perfect unlockte Iphone met de installer erop geïnstalleerd (die via Wifi synct en waarmee je rechtstreeks vanaf uw Iphone kan gratis nieuwe software installeren, gewoon uit de lijst kiezen).

Tevens heb ik ook een nagelnieuwe PC met als specs :
Intel Core 2 Duo E6750 - 2x 2,66GHz - 4MB Cache - 1333MHz
2x 1GB DDRII Dual channel
160GB Sata
Sata DVD
6x USB rear
2x USB front
sound front
LAN
Floppy
...


Ik kom héél regelmatig in Wingene (ons metekindje woont daar) en kan eventueel bij een akkoord deze namiddag zelfs komen omruilen.

Grtz


zeker interesse,
wt wil je tegen wat ruilen

graag antwoord terug

welke videokaart zit er in de dual core? merK? case?

groeten

dreweb

Legacy Member
yezzer zei:
ik zal u vandaag nog definitief antwoord geven, doe misschien eens een pm naar mij met uw mail adres erin.

mvg

btw, welk kleur is de gsm en is hij werkelijk ongebruikt en nog nieuw in de verpakking?


de kleur is zwart
is niet ongebruikt, is van mijn vrouw geweest maar die wou een roze nokia:puke:

is wel zo goed als nieuwe staat, kompleet in verpakking, geen krassen nog gebruiksporen en alle plastiek er nog aan, vooraan en achteraan.

groeten

arbiter

Legacy Member
die 5.1 boxen tegen call of duty 3 voor de wii? alsge dan toch ne wii zult hebben misschien:p

dreweb

Legacy Member
arbiter zei:
die 5.1 boxen tegen call of duty 3 voor de wii? alsge dan toch ne wii zult hebben misschien:p

een wii heb ik nog niet momenteel, maar cal of duty 3 games zeggen mij niets, heb die 2de versie op x360 en mss 2x opgestart.

rechtervoet

Legacy Member
rechtervoet zei:
kheb intresse in die windows vista. kheb hier nog een Benq TFt van 17 inch staan, de fp767-12. zou je het zien zitten om te ruilen ?
nee ?

dreweb

Legacy Member
rechtervoet zei:

dank voor uw aanbod, maar toch liever niet, iets groter scherm komt in aanmerking tegen de vista.
en liefst samsung syncmaster past dan beter bij mijn 20inch tft samsung

toch bedankt voor uw reactie.

dreweb

Legacy Member
upje...

volgende dingen zijn reeds weg


de LG chocolate

DE samsung e370

en de ipaq 1710


de laptop easynote is in voorbehoud





volgende dingen zijn erbij gekomen

1.1 laptop topline model m722 pIII 700mhz,200mb ram,20GB,2xusb,TFT 13inch, win xp pro,(geen cdrom noch flop) zeer klein; ultrlicht en superdun toestel.lichtblauwe kleur,

1.2 Samsung e390 met 512mb geheugenkaart (bleutooth,cam 1.3mp,mp3,mp4) in doos

1.3 Qtek 8020 kompleet in doos

tinbie

Legacy Member
van welke kwaliteit is de e390 ?
ruilen met een webcam logitech quickcam pro 4000 ?

Gts.

dreweb

Legacy Member
Wiffy zei:
van welke kwaliteit is de e390 ?
ruilen met een webcam logitech quickcam pro 4000 ?

Gts.

kwaliteit?
is in doos, geen gebruiksporen(kleintje op achterflap batterij), kompleet met headset en 512mb mini kaart


kheb geen interesse in een webcam
groeten

dreweb

Legacy Member
upje...

volgende dingen nog te ruil:

1.komplete qtek 9000 met win2006 nederlands,2gig miniSD,volledige gps set,en extras,houder,etui,enz... alles in doos

2.komplete qtek 8020 in doos

3. mini laptop viator topline2400 , mini laptop 1.5cm dik,12inch tft,700mhz,200mb ram,hd20GB,oplader,geen os op!

4. atari lynx + 8 games

5. xbox met 3 games en 2 controllers

6. samsung e390 + 128mb mini geheugenkaart in doos

7. joystick saitek ST90 nieuw in doos

8. mini DVD player CAT nieuw in doos (grote als een walkman)

9. soundset 5.1 typhoon

10. 3 gameboys (eertse generatie) + 4 games

11. nintendo DS grijs met 4 games in doos

12. modelwagens op schaal 1.18

13. xbox 360 games: motogp06,full auto,PGR3,burnout revenge

14. netbox belgacom

15. Madcats stuur voor ps1 of ps2 type:madcats duallforce met versnellingsbak

Cerv.Be

Legacy Member
8. Nintendo64 + 2 controllers (1 rode nieuw in doos) kabels en 1 spel mario64

is deze al weg dan?

dreweb

Legacy Member
IceMaN.* zei:
8. Nintendo64 + 2 controllers (1 rode nieuw in doos) kabels en 1 spel mario64

is deze al weg dan?

ja deze is al de deur uit, enkel nog bovenstaande artikelen heb ik nog momenteel

Rocknsad

Legacy Member
kunt ge op die minilaptop een OS zetten ? En waarin heb je nog interesse qua ruil?

dreweb

Legacy Member
Rocknsad zei:
kunt ge op die minilaptop een OS zetten ? En waarin heb je nog interesse qua ruil?

ikzelf kan er geen opzetten, ben niet in bezit van een externe cdrive, is wel gegarandeerd in perfecte staat, er staat nog een xp op sp2 maar die heeft een foutmelding bij opstarten.

moest ik een externe cdrive hebben op usb of pcmia zou ik deze zeker behouden, want het is een zeer licht en fijn ding.

deze kan geruild worden tegen vanalles, als het maar multimedia is

wat ik nog zoek is een psp op firmware met geheugenkaartje.
of iets anders, doe maar een voorstel via hier of prive, geen probleem

groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan