Archief - diverse ruilvoorstellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dreweb

Legacy Member
heb hier nog diverse dingen liggen die ik niet meer gebruik

mss kan er iemand anders er wel nog iets mee doen, enkel ruilen, dan heb ikzelf ook weer iets nieuws.
(gelieve wel wat evenwaardige ruilvoorstellen aan te bieden)
mss heb ik interesse in dat van u .

Enkel ruilvoorstellen aub, uit ervaring weet ik dat er op dit forum niet veel word geboden op goederen. dus aub niet meer afkomen met 55euro inclu voor de ds met 4games



1. Atari Lynx + 8 games (gaat enkel op 12V adapter) model 1 (groot model)

2. Xbox - 2controllers - 3games (jamesbod007/halo/need for speedII underground)

3. Macintosch Imac G3 - blauw - keyb/muis/handleidingen/soft

4. Ipaq compaq 1710 (nieuwe staat) oplader/sync/soft/etui

5. Originele Windows vista Home premium Full (niet gebruikt)

6. Gsm LG chocolate black (kompleet in doos) lichte gebruiksporen, toestel is wel niet simlockvrij

7. Diverse modelwagens op schaal 1.18

8. Nintendo64 + 2 controllers (1 rode nieuw in doos) kabels en 1 spel mario64

9. Netbox belgacom

10. Nintendo DS grijs (eerste generatie) in doos - 4 DS games: Retro atari - Polarium - Big brain acedemy - Pac pix


heb je ergens een evenwaardig ruilvoorstel laat het mij weten,
liefst op emailadres: [email protected]
ik sta open voor alles, u mag altijd reactie verwachten.



upje nog enkele dingen:

11. soundset typhoon 5.1 voor pc of tv

12. Samsung e370 nieuw in doos (1.3MP/bleutooth/slide/64mb/MP3)

13. Mini DVD speler nieuw: merk CAT DVD1122 - (grote als een walkman)

14. X360 games: PGR3 - FULL AUTO - MOTO GP06

15. QTEK9000 update win2006 ned - kompleet in doos - 2GB mini SD/bleutooth antenne/alle aansluitingen/lederen etui/houder/TT6 europa/Miomaps V3 2007/enz....

16. PC olivetti (model als een cdspeler) digitaal scherm vooraan - oude bak maar goed voor mod of standalone cd speler - 2x scart/flop/pci/pentium 1/50mb/1GB HD/win95

17. 3 gameboy's (eerste generatie baksteen model) 1 kompleet in originele verakking (3795bfr), 1 in werkende staat zonder plexi en 1 defecte met goede plexi, 4 games (2x tetris,marioland1,kirbys dreamland2) link kabel

18. packard bell easynote laptop -- Celeron M op 1.73hz - 85GB HD - video ATI 320mb - interne Wifi - windows vista - 15.4TFT breedbeeld - DVDRW - in nieuwstaat (is van maart2007) prijs was 1199euro -






als je fotos wilt gelieve te emailen,
op [email protected]

jastas

Legacy Member
verkoop je die "Originele Windows vista Home premium Full" niet apart? Heb niet echt iets om te ruilen, of toch niet iets dat ik weet... Naar iets speciaals op zoek?

dreweb

Legacy Member
tja dingen die ik zoek.


gsm: sony ericcson s700i / p990i
Nintendo Wii
psp met firmware
xbox 1 met firmware
Modelwagens BMW op schaal 1.18 (enkel kyosho,minichamp,autoart,UT)
zware deftige 3d kaart voor pc
tft schermpje


ben multimedia freak en heb wel altijd ergens nieuws interesse in.
ik verkoop liever niet, enkel ruilen
mijn artikelen zijn altijd in perfecte staat, meestal met originele verpakkingen,

linux

Legacy Member
wat zou je willen voor die imac G3, ook wat meer informatie daarover graag :)

jastas

Legacy Member
Heb hier nog een ipod G3 15Gb, waarvan de batterij wel "uitgeput" is, maar die kun je vervangen voor een kleine 20eur. Op netspanning werkt ie prima!
Verder zit er nog een dock, iSkin (beschermhoesje), FM transmitter, kabel (firewire EN usb2) en een tweede usb kabel bij. Ook de voeding heb ik nog.

Geinteresseerd in een ruil tegen die Vista Premium?

dreweb

Legacy Member
linux zei:
wat zou je willen voor die imac G3, ook wat meer informatie daarover graag :)

de imac
is een lichtblauwe 1ste generatie G3 -233
96mb intern geheugen en denk een 4gig HD
os 8.1 nederlands, alle bekende software staat erop (photoshop,illustrator,qaurk,enz)
staat boordevol games,programas,virtual win,....

zeg maar wat je te ruil hebt.

dreweb

Legacy Member
jastas zei:
Heb hier nog een ipod G3 15Gb, waarvan de batterij wel "uitgeput" is, maar die kun je vervangen voor een kleine 20eur. Op netspanning werkt ie prima!
Verder zit er nog een dock, iSkin (beschermhoesje), FM transmitter, kabel (firewire EN usb2) en een tweede usb kabel bij. Ook de voeding heb ik nog.

Geinteresseerd in een ruil tegen die Vista Premium?


aangeboden goederen dienen wel in werkende staat te zijn en geen gebreken, een ipod met dode batterij ben ik niet veel mee

groeten

DaCrashOveride

Legacy Member
PSP Met custom firmware, 1gig sony pro duo, 2 games (Gta LCS Unpatched & NFS Carbon), Harde hoes, Logitech Playgear amps, lader, autolader, usbkabel? (De mogelijkheid om minder legale spellen te spelen is dus aanwezig...)
(Staat iCor apple thema op geinstalleerd.)

dreweb

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
PSP Met custom firmware, 1gig sony pro duo, 2 games (Gta LCS Unpatched & NFS Carbon), Harde hoes, Logitech Playgear amps, lader, autolader, usbkabel? (De mogelijkheid om minder legale spellen te spelen is dus aanwezig...)
(Staat iCor apple thema op geinstalleerd.)

wat wil je in de plaats?
of waar heb je interesse in?

kleur psp?
speelt dus iso af?

groeten

DaCrashOveride

Legacy Member
dreweb zei:
wat wil je in de plaats?
of waar heb je interesse in?

kleur psp?
speelt dus iso af?

groeten
Speelt inderdaad ISO's af. Is een zwarte met een moederbord van type 1000( diegene dat dus altijd als 1st word gekraakt :p En ge dus altijd de nieuwste CFW hebt..)
Ik heb intresse in die QTEK 9000, ben bereid tot opleg maar niet te veel...
(heb ook Xbox360 en PS2 games moest het u intresseren...)
Voeg me anders maar toe op wolfsyannickAThotmailDOTcom

dreweb

Legacy Member
speedy1991 zei:
welke modelwagens heb je?

beetje vanalles

ferrari f40 tuningproject burago multocolor+stripes
ferrari GTO polistill tuningproject grijs (zeer veel detail)
diverse oldtimers, mercedes,alfa,jagaur
bmw z3 Mserie in box burago
bmw x5 grijs
lamborgini miura anson op voet (rood)
mini cooper rood (wit dak) burago
bmw 850i tuningproject (verlaagt,stripes)
porche rally burago
bmw e36 cabrio tuningproject (wit, cup velgen,wimpers,zonneband) maisto
bmw e36 cabrio tuningproject (zwart,wimpers,bbs velgenset) maisto
bmw mclaren anson blauw
lamborgini diablo rood burago
porche classic burago 256B grijs
bmw e21 turbo revel 1.24
bmw e30 corgi in box

fotos zijn beschikbaar via email indien interesse

dreweb

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Speelt inderdaad ISO's af. Is een zwarte met een moederbord van type 1000( diegene dat dus altijd als 1st word gekraakt :p En ge dus altijd de nieuwste CFW hebt..)
Ik heb intresse in die QTEK 9000, ben bereid tot opleg maar niet te veel...
(heb ook Xbox360 en PS2 games moest het u intresseren...)
Voeg me anders maar toe op wolfsyannickAThotmailDOTcom

in de psp heb ik zeker interesse
maar een ruilvoorstel tegen een qtek9000 met gps en extras zie ik niet zitten
het waardeverschil is te hoog tss beide
dus zal moeten wachten tot er iemand een psp aanbied tegen iets anders
toch bedankt voor uw reactie

DaCrashOveride

Legacy Member
dreweb zei:
in de psp heb ik zeker interesse
maar een ruilvoorstel tegen een qtek9000 met gps en extras zie ik niet zitten
het waardeverschil is te hoog tss beide
dus zal moeten wachten tot er iemand een psp aanbied tegen iets anders
toch bedankt voor uw reactie
Mja ik wil opleg geven he...
Ik heb ook alleen intresse in het toestel... GPS heb ik niet nodig, zon muis kunde overal toch verkopen tegenwoordig? :p
Wat zou jij dan willen ruilen voor PSP?

Daarnet ff video gemaakt: http://nl.youtube.com/watch?v=6ViFgZheVSU

Nicky1411

Legacy Member
12. Samsung e370 nieuw in doos (1.3MP/bleutooth/slide/64mb/MP3)

ruilen voor een samsung e250 + samsung x460 + nokia 1600
allen met lader
e250 met oortjes

grtz

yezzer

Legacy Member
dreweb zei:
tja dingen die ik zoek.


xbox 1 met firmware

ben multimedia freak en heb wel altijd ergens nieuws interesse in.
ik verkoop liever niet, enkel ruilen
mijn artikelen zijn altijd in perfecte staat, meestal met originele verpakkingen,

is dat dan bvb een gemodde xbox 1 met mediacenter erop én een grote hd erin dat u eventueel bekoort? zodat ge dus die o.a. ook kunt inzetten om divx'en en mp3's etc etc af te spelen...?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan