Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Vraag me af wanneer the ultimate warrior in the hall of fame komt?

Ik vond dit en vind het belachelijk dat een reden is om iemand er niet in te steken;

https://www.youtube.com/watch?v=iYy7yw3olj0

Ultimate warrior was vroeger de beste samen met nog enkele anderen zoals hogan en randy savage enz... Warrior was razend populair bij de fans.

Feit is; ik heb hier thuis de dvd van self destruction liggen en tis wel duidelijk ze hem tegen werken. Alleen jericho en hogan waren in dat interview nog oke (alsk mij goed herinner). Het zou dus echt een schande zijn mocht warrior nooit in de hall of fame terecht komen.

Re@V0r

Legacy Member
wanneer?
als vince de pijp uit is wellicht, niet eerder...
idem voor macho man waarschijnlijk

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
wanneer?
als vince de pijp uit is wellicht, niet eerder...
idem voor macho man waarschijnlijk

Verbaasd me dan wel ze eerbetoon aan macho hebben gedaan.
Randy Savage, the ultimate warrior en nog enkele anderen hebben vroeger de wwe naar ene hoger niveau getild.

inkei

Legacy Member
Re@V0r zei:
wanneer?
als vince de pijp uit is wellicht, niet eerder...
idem voor macho man waarschijnlijk

Macho Man Randy Savage zit nog niet in de HoF omdat heel zijn familie erin zou willen geplaatst worden blijkbaar.

camino

Legacy Member
Raw is goed.
Lesnar die opeens kwam ;), was fun, is die toch snel ook ondanks z'n lichaamsbouw.
Einde vond ik super leuk, de fruitypebbels kinderen die aanwezig waren waren opeens heel stil, love it.

inkei

Legacy Member
camino zei:
Raw is goed.
Lesnar die opeens kwam ;), was fun, is die toch snel ook ondanks z'n lichaamsbouw.
Einde vond ik super leuk, de fruitypebbels kinderen die aanwezig waren waren opeens heel stil, love it.

One more time, One more time !

Re@V0r

Legacy Member
camino zei:
Verbaasd me dan wel ze eerbetoon aan macho hebben gedaan.
Randy Savage, the ultimate warrior en nog enkele anderen hebben vroeger de wwe naar ene hoger niveau getild.

was daar ook wel over verbaasd dat ze destijds die tribute gemaakt hadden :p

MmoRpgGuy

Legacy Member
ik kijk vooral uit naar volgende week , hell no en taker vs the shield :)
raw was saai vond ik behalve lesnar :D

Breskuz

Legacy Member
Lesnar maakte RAW goed voor de rest was het maar zwak....
Lol Ryback is kwaad omdat Cena nooit kwam helpen ... en wat dan tijdens de periode van NEXUS?

camino

Legacy Member
Lesnar is een beest, atleet is het ;-). Zijn opkomst song alleen al is om kippevel van te krijgen ;).
Jammer ik de tijd gemist heb (doordat eurosport ermee stopte en ik helaas nog het downloaden niet kende).

Xevven

Legacy Member
Breskuz zei:
Lesnar maakte RAW goed voor de rest was het maar zwak....
Lol Ryback is kwaad omdat Cena nooit kwam helpen ... en wat dan tijdens de periode van NEXUS?

Toen was hij Skip Sheffield!

Re@V0r

Legacy Member
Xevven zei:
Toen was hij Skip Sheffield!

en daarvoor was hij 'Silverback' Ryan Reeves... en zo kan je blijven namen en gimmicks uitvinden en het verleden negeren natuurlijk :p

Xevven

Legacy Member
Re@V0r zei:
en daarvoor was hij 'Silverback' Ryan Reeves... en zo kan je blijven namen en gimmicks uitvinden en het verleden negeren natuurlijk :p

Das toch wat WWE doet

Ryback, Tensai, ...

inkei

Legacy Member
Net teruggekomen van de Wrestlemania revenge tour in Rotterdam.
Leuke houseshow met een 7000 toeschouwers, het was te zien dat het de eerste keer was want het volk was zeer vocaal :p

Spijtig dat de merchstand geen D Bry shirts had ::'(

Re@V0r

Legacy Member
Xevven zei:
Das toch wat WWE doet

Ryback, Tensai, ...

bij Tensai hebben ze zo'n halfslachtige link gelegd naar zijn Albert-gimmick destijds...
vind zo'n zaken persoonlijk vrij debiel, maar soit

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Wie was er allemaal?

Ryder vs Heath Slater
Tons of Funk met Funkadactyls vs Rhodes Scholars
Funkadactyls met Kaitlyn vs Bella Twins & Tamina Snuka
William Regal vs Michael McGillicutty (zeer trage match maar het volk bleef maar juichen voor Regal :p)
Daniel Bryan vs Dolph Ziggler met AJ
Kane vs Big E met AJ wat erna een tag match werd door interference van D Bry en Dolph
Antonio Cesaro vs R Truth
Main Event John Cena vs Ryback in een Tables Match

camino

Legacy Member
inkei zei:
Ryder vs Heath Slater
Tons of Funk met Funkadactyls vs Rhodes Scholars
Funkadactyls met Kaitlyn vs Bella Twins & Tamina Snuka
William Regal vs Michael McGillicutty (zeer trage match maar het volk bleef maar juichen voor Regal :p)
Daniel Bryan vs Dolph Ziggler met AJ
Kane vs Big E met AJ wat erna een tag match werd door interference van D Bry en Dolph
Antonio Cesaro vs R Truth
Main Event John Cena vs Ryback in een Tables Match

En, is AJ in real life een konijntje of ist ook dankzij veel bazaar op haar face? :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan