Nog ene die de spotlight van het talent zou halen, bij Lesnar, The Rock en HHH kan je dit wel nog geloven dat zij PPV's kunnen sellen ook al zie ik maar een van die 3 graag performen. Maar Batista is het zien niet waard, opgespoten weinig cardio mss nu iets beter en techniek heeft ie al helemaal niet. Overall zijn er weinig feuds die me nu nog interesseren, Punk is effe weg waarschijnlijk. Lesnar vs HHH III niet interessant (Lesnar zou normaal opkomen de RAW hiervoor om Rock tegen te gaan maar ie was dan geblesseerd en plan is niet doorgegaan..). Cena tegen Ryback, eerst zag het interessant uit maar ze zetten Ryback nu al neer als de zoveelste laffe heel. Feed me more gaat ook niet meer op als hij uitgedaagd word en uit de ring stapt, typische WWE BS.