Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarCry-dude

Legacy Member
Beyond the Mat is idd een heel goeie documentaire. Must see voor elke wrestling fan.

Ik ben gisteren nog is naar mijn café geweest waar ik het vaak over heb. TAKA Michinoku van New Japan Pro Wrestling en vroeger van ECW en WWF is toen een pintje komen pakken. Kheb er wel niet mee gepraat want hij leek mij niet de meest benaderbare persoon. Khad zo'n beetje het gevoel dat hij het heel gewoon is om "gerespecteerd" te worden. Het was wel cool omdat NJPW Road to Invasion live had opgestaan die avond. Wel speciaal om hem zo live op tv in de ring te zien staan en dat hij daarna doodleuk het café binnen gewandeld komt. :)

Royco

Legacy Member
Wrestlemania prediction time! in willekeurige volgorde

Y2J vs Fandango
Alberto Del Rio(c) vs Jack Swagger - Cash-in van Ziggy hierna (HOPELIJK)
Ryback vs Mark Henry
Funkwhatever vs Rhodes Scholars
Team HellNO(c) vs Ziggy en Big E
Wade Barrett(c) vs The Miz
Randy Orton/Big Show/Sheamus vs The Shield
Triple H vs Brock Lesnar
Undertaker vs CM Punk
John Cena vs The Rock(c)

inkei

Legacy Member
Man man man, wat ne ***mania, zo voorspelbaar allemaal en allemaal zo snel !
Heb zeker 10 videopackages gezien tijdens de show.

En o ja, heb de show maar moeten bekijken of ne stream uit Amerika want de officiële WWE stream waarvoor wij dan betaald hebben die lag constant plat en toen ze stream terug werkte liep die 1.5 uur achter.

Laatste keer dat ik daarvoor betaal.

Xevven

Legacy Member
Kvond de eerste matchen de beste. Shield, Team hell no ...
En ik dacht dat er een paar serieuze plot twists gingen komen maar nee, niks ... voorspelbaar zoals hierboven al gezegd :(
Jammer

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Kvond de eerste matchen de beste. Shield, Team hell no ...
En ik dacht dat er een paar serieuze plot twists gingen komen maar nee, niks ... voorspelbaar zoals hierboven al gezegd :(
Jammer

Shield, Hell no & Taker/Punk waren het beste van de avond, maar zelfs die kunnen deze Mania niet redden :p

Royco

Legacy Member
Dju eentje fout :p wie had nu kunnen denken da Mark Henry ging winnen. Ben blij though .. f*** Ryback.

2 epic matches; Taker vs Punk en Brock vs Triple H ... wa nen brawl maat, zalig.

Voor de rest deftige card maar niks dat er uitsteekt voor mij.

Xevven

Legacy Member
Vond da begin bij Ziggler wel geniaal, die kus en dan die trap tegen z'n kop :D

inkei

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
dit en miz is ic champ

Bwahh, het zat er wel aan te komen en het was een degelijke match om de show te openen (dacht eerder dat tons of funk vs rhodes scholars dat ging zijn maar kom) maar persoonlijk vind ik Barrett de betere van de twee. Met een betere push of een degelijke feud met Miz zou ik nog tot een andere conclusie kunnen komen, nu lijkt de payoff mij maar zwak.

camino

Legacy Member
Kzit aande match van lesnar: fuck you losers van wwe, trieste boel me dat weer is en o o zo voorspelbaar.
Had mee de maat nog net ervoor voorspelling gedaan, alleen mark henry hadk nie verwacht, al de rest hebk goed.
En ervoor betalen?
In hd gedownload.

Royco

Legacy Member
inkei zei:
En o ja, heb de show maar moeten bekijken of ne stream uit Amerika want de officiële WWE stream waarvoor wij dan betaald hebben die lag constant plat en toen ze stream terug werkte liep die 1.5 uur achter.

Laatste keer dat ik daarvoor betaal.

Heb net gelezen dat WWE refunds geeft ervoor! Wel erg dat er zoveel probs waren.


@ sommigen hier : Ok mania was voorspelbaar maar we kijken toch niet alleen naar Wrestling om in elke match nen swerve te zien?

camino

Legacy Member
Haha, dien match van cena vs rock was huilen mee de pet op, vond die echt niet goed en tja, super cena moest uiteraard winnen, boehoehoe, zielige wwe. Hetzelfde mee triple H, je wist al van 1000 dagen op voorhand triple H zou winnen, de match zelf was goed maar triple H werd al bijna kreupel geklopt en wint dan doodleuk, deed me meteen aan duts cena denken, degoutant.
Zwakke wrestlemania gezien zenne, weinig goeie matchen, twas allemaal maar houterig gedoe vond ik. Weinig spectaculairs ook, veel vuurwerk ja,lol.
En de match van undertaker vs punk was degelijk maar kon al helemaal niet het niveau behalen van vorig jaar.

Dien reporter bij de match van the rock-cena; the crowd is 50/50 manman, terwijl het duidelijk was er nauwelijks een kat voor cena was.

IK heb alvast opgemerkt het publiek ook maar niet je datte was, waarschijnlijk hadden velen het net zoals mij door.

Tis beter ge een ticket koopt voor TLC of extreme rules; das meestal veel meer de moeite.
Tis jaren geleden ik teleurgesteld ben in een wrestlemania evenement.

inkei

Legacy Member
Royco zei:
Heb net gelezen dat WWE refunds geeft ervoor! Wel erg dat er zoveel probs waren.


@ sommigen hier : Ok mania was voorspelbaar maar we kijken toch niet alleen naar Wrestling om in elke match nen swerve te zien?

Een swerve moet niet in elke match maar er moet die sfeer zijn dat het beide kanten uitkan (tenzij iemand van in het begin sterk uitkomt en dat momentum voort kan zetten)

CM Punk vs Undertaker had mij echt doen geloven dat Punk het misschien wel zou lukken dit jaar om de streak te breken.

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Kane volgend jaar wss

Dat zou ik zalig vinden en Undertaker zelf is ook van die mening dat Kane diegene zou zijn die de streak breekt.
Maar denk dat ze die kans beter laten om een nieuwe mega ster te maken.

Het schijnt ook dat The Rock niet naar de taping van Raw is gegaan en ze heel de show moeten herschrijven. Weet nu niet of het wel legit is.

Xevven

Legacy Member
inkei zei:
Dat zou ik zalig vinden en Undertaker zelf is ook van die mening dat Kane diegene zou zijn die de streak breekt.
Maar denk dat ze die kans beter laten om een nieuwe mega ster te maken.

Het schijnt ook dat The Rock niet naar de taping van Raw is gegaan en ze heel de show moeten herschrijven. Weet nu niet of het wel legit is.

WWE.com: The Rock injured at WrestleMania 29

Mja of het legit is, das de vraag.
Hij zag er nochtans niet echt injured uit vond ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan