Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
Rij 11 ringside in Rotterdam pff, rotte site werkt al een uur niet en heb dan maar moeten bellen :(

camino

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Maar Ryback heeft toch al verloren tegen Punk? Wat ge zegt is natuurlijk wel de juiste manier om een ongeslagen personage a la Goldberg te maken. Daar kunt ge best ook nog een paar titels insteken. Eerst een midcard titel en dan de WWE title shot terwijl er een geloofwaardige kampioen is. Zo gaat er ten eerste al heel veel interesse voor de title match zijn en gaan de fans nadat em wint een gevoel krijgen van "Wie neemt hem ooit de titel nog af?". Wie hem dan uiteindelijk wel de titel afneemt krijgt natuurlijk een enorme boost.

Winnen was het niet he wat punk deed :), zoiets tel ik niet mee.
Toch zeker niet op zo'n manier.

Bij de vrouwen ist geen vetten meer vind ik; helaas geen karma, die is van de lijst geschrapt en kelly kelly is er zelf mee gestopt, ze had er geen zin meer om te lang van huis weg te zijn maar ook omdat ze steeds meer en meer andere dingen moesten doen, kan me dat wel voorstellen.
Maar wel jammer, er mag eens vers bloed komen bij de vrouwen.

Xevven

Legacy Member
camino zei:
Winnen was het niet he wat punk deed :), zoiets tel ik niet mee.
Toch zeker niet op zo'n manier.

Bij de vrouwen ist geen vetten meer vind ik; helaas geen karma, die is van de lijst geschrapt en kelly kelly is er zelf mee gestopt, ze had er geen zin meer om te lang van huis weg te zijn maar ook omdat ze steeds meer en meer andere dingen moesten doen, kan me dat wel voorstellen.
Maar wel jammer, er mag eens vers bloed komen bij de vrouwen.

Veel mensen weg het voorbij jaar

Kelly Kelly
Beth Phoenix
Nicky en Bree

Anderen de laatste tijd heel weinig te zien
Alicia Fox
Oksana
Natalya
Rosa
Tamina

...

Allez 't is nu nie dat ik uitgekeken graak op Layla ofzo ('k vind dat een bloedmooie vrouw), maar 't is inderdaad tijd voor wat nieuw jong bloed :)

Re@V0r

Legacy Member
is deel van de kayfabe, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel een bruut stukje tv vond :)
nice dat TNA die storyline lekker gewelddadig laat verder gaan, zoiets ga je tegenwoordig bij WWE zeker in lange tijd niet zien :p

MmoRpgGuy

Legacy Member
straks turning point met interessante matchen
devon vs angle

park vs doc

wedden ervoor dat park plots weer onder de ring zal rollen en dat daar plots abyss staat :p

nja ik hoop dat er weer een a&8 member zal ontmaskert worden

Re@V0r

Legacy Member
hopelijk wordt Park gewoon afgemaakt en is dat een reden/manier om Abyss weer te laten verschijnen in het TNA-kamp

kblijf erbij dat Wes Briscoe de volgende wordt die ontmaskerd zal worden (door Angle)
ook al omdat die nogal fors doorging op Angle tijdens de laatste Impact

Royco

Legacy Member
Was toch een cava RAW?

Daniel Bryan = held. Zalig hoe hij hem nie kon inhouden met lachen als hij die Miz sign in zijn handen had :D

Punk die Lawler interrupt, wat een heat! Serieus nu moeten ze toch wel echt blijven doordraven op die Title reign tot na TLC, en dan If ya smelllllllllllll ... zalig.

inkei

Legacy Member
Royco zei:
Was toch een cava RAW?

Daniel Bryan = held. Zalig hoe hij hem nie kon inhouden met lachen als hij die Miz sign in zijn handen had :D

Punk die Lawler interrupt, wat een heat! Serieus nu moeten ze toch wel echt blijven doordraven op die Title reign tot na TLC, en dan If ya smelllllllllllll ... zalig.

Dat was inderdaad het beste van een 3 uur durende raw.
Maar 15 % goed hebben is nogaltijd gebuisd :p

camino

Legacy Member
TheNarrator23 zei:
vanaf dat 3u is al ni veel soeps geweest

De 3 uren vullen ze vooral op door blablabla,ppff.
Ik spoel goed door ze, heb er toch nie echt den tijd voor en ne match tusse bv koffieboon en zo nen andere mindere spoel ik gewoon door, ik kijk alleen nog naar de matchen die ik wil zien.

TheNarrator23

Legacy Member
Ik kijk jammer genoeg naar alles :p

extra uur is in feite gewoon alles herhalen wat er in de vorige 2u gebeurd is :(

TheNarrator23

Legacy Member
Royco zei:
Punk die Lawler interrupt, wat een heat! Serieus nu moeten ze toch wel echt blijven doordraven op die Title reign tot na TLC, en dan If ya smelllllllllllll ... zalig.

is dienen terug? :sleep:

het commentaar zal weer op de kloten beginnen trekken.

inkei

Legacy Member
Vanavond Survivor Series, kan spijtig genoeg niet live kijken maar ga zeker en vast morgen checken.

Ook al is de buildup maar zo zo en is de card niet echt wat ik verwachtte kijk ik zeker uit naar de Triple Threat match en moet de 10 elimination battle wel leuk zijn.

Voorspel dat Bryan ervoor zal zorgen dat Kane eruit gaat liggen en dat The Miz het gaat redden voor team Foley.

Appelpitje

Legacy Member
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren in de match tussen CM Punk , Rybacl, Cena gelukkig is Maddox geen ref meer :p

En zou Sheamus het halen tegen The Big Show?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan