Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inkei zei:En net daarom gaat dat niet gebeuren
Ik zie Cena daar buiten lopen met die MiTB tot veel chagrijns van mezelf![]()
Re@V0r zei:ik zie eerder The Shield tussenkomen ten voordele van Ziggler omdat ze het 'onrechtvaardig' vinden dat Cena kans maakt op Zigglers eerlijk gewonnen briefcase
Breskuz zei:volgens mij gaat dit ook gebeuren:applause:
hopelijk met het gevolg dat cena een tijd out is.
Royco zei:The road to Wrestlemania begint, doubt it.
Xevven zei:is toch na de rumble en niet na TLC?

Royco zei:Ja ok da wel ... ma ongeveer bedoel ik. Ma Cena voor een maand out is eigenlijk wel al een lange tijd ja![]()
MmoRpgGuy zei:blijkbaar zijn er niet veel mensen die hier tna volgen![]()
partyboy zei:Ik kan echt niet zien naar de huidige WWE en dergelijke, het attitude era met al die krachtpatsers en supersterren is gewoon niet te evenaren![]()

Xevven zei:Jep, entertainmentwaarde van Austin, Jericho, Rock, The game ... dat niveau halen ze nu niet meer![]()



Re@V0r zei:kan je imo niet vergelijken vind ik
Austin, Jericho, Rock, HHH,... dat waren toen de echte toppers / main eventers
van diegenen die inkei opnoemt is enkel CM Punk een main eventer
Daniel Bryan hangt er zowat tussen momenteel, maar is ook wat weggezakt uit zijn main event-status
Sandow en Cesaro komen nog maar pas kijken

Xevven zei:Jep, entertainmentwaarde van Austin, Jericho, Rock, The game ... dat niveau halen ze nu niet meer![]()
.
.