Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
doet Foley zelf niet mee in zijn team ofzo?
want incl. Foley heeft zijn team 6 man... of heb ik verkeerd geteld? :p

als hij niet mee doet, lijkt het mij vrij waardeloos om zo'n minifued Punk-Foley op poten te zetten tbh :s
+ vrij lullige manier om zijn reign nog tot RR te rekken zodat Punk vs Rock kan plaatsvinden

TmagusJr

Legacy Member
Re@V0r zei:
doet Foley zelf niet mee in zijn team ofzo?
want incl. Foley heeft zijn team 6 man... of heb ik verkeerd geteld? :p

als hij niet mee doet, lijkt het mij vrij waardeloos om zo'n minifued Punk-Foley op poten te zetten tbh :s
+ vrij lullige manier om zijn reign nog tot RR te rekken zodat Punk vs Rock kan plaatsvinden

Foley doet zelf niet mee
Na hij dit zei werd Ryback aangekondigd ;)

Xevven

Legacy Member
Mick Foley is een speciaal karakter. Wel een zeer goede entertainer imo

Re@V0r

Legacy Member
TmagusJr zei:
Foley doet zelf niet mee
Na hij dit zei werd Ryback aangekondigd ;)

maakt gans die match op SS en de opbouw er naartoe totaal overbodig eerlijk gezegd...
Punk heeft een 'fued' met Foley en dan laat Foley 5 anderen de klus opknappen :ironic: :wtf: = nutteloos maarja

MmoRpgGuy

Legacy Member
kan er iemand me vertellen wie die kale knikker was dat joseph park ontmaskert heeft?

Re@V0r

Legacy Member
idd... ook een manier om ze bekend te maken door ze 1 voor 1 te laten ontmaskeren
mijn gok is dat Kurt Angle diegene zal zijn die Wes Briscoe zal ontmaskeren alleszins :)
kvraag me wel af hoe ze dat gaan doen om die andere big dude (diegene die altijd sprak in de promo's) te ontmaskeren, want dat lijkt me echt wel Abyss te zijn

wel grappig hoe JB dan zei: 'i know this guy!!' zonder een naam of ook maar iets te zeggen :D

Razer

Legacy Member
gelieve in het vervolg spoilers te gebruiken ;)
nu zat ik de ganse show al in mn kop met luke gallows :p

Royco

Legacy Member
We gebruiken hier bijna nooit spoiler tags, kom pas lezen na je al je shows gezien hebt..

Royco

Legacy Member
Phew, 't is alsof WWE deze thread komt lezen ...

Survivor Series just got interesting

Xevven

Legacy Member
Hm nog wachten tot vanavond om RAW te kijken :(
/leaving thread for today :p

inkei

Legacy Member
Goed volk voor deze Raw alleen het typische slechte booking komt weeral naar boven en volgende week Lawler terug ? Ieuw.

Hopen dat ze morgen een beetje hun best doen ! :D

WarCry-dude

Legacy Member
Kben voorlopig heel content van mijn Foley dvd. Vooral de extra's zijn de moeite. O.a. zijn eerste match tegen Sting en zijn rematch met Sabu beiden met commentaar van Foley zelf. Ook the British Bulldogs die hem expres echt het pak slaag van zijn leven geven toen hij als jobber een keer naar de wwf kwam. Dat zien er echt zo'n klootzakken uit.

Kheb juist de eerste (van de 3) dvds uit en die ging vooral over zijn wcw en ecw periode. Hierna beginnen we aan hoofdstuk Mankind. :woohoo:

camino

Legacy Member
Idd, bekijk gewoon zoals kik doe eerst zelf de show en kom dan hier posten ;).
Bij punks hoog evenement hebben ze het slim opgelost: mee zijn 3, zo kan Punk winnen ;).
Ryback nu terug 1vs1 tege Punk, nee, nu niet na vorige keer dus mee zijn 3.

camino

Legacy Member
Voor Ryback heb ik een idee :).
Simpel; laat hem maar nog wat wedstrijden winnen, nog steeds ongeslagen maar ooit verlies je, iedereen, ongacht wie je bent, dat is nu éénmaal zo irl en in wwe.
Dan ist heel simpel; neem iemand die echt geloofwaardig overkomt en die dan Ryback zijn 1ste nederlaag aansmeert; niemand minder dan Brock Lesnar natuurlijk, wie anders?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan