Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lars-v

Legacy Member
ariane zei:
Vriendschappelijk is altijd gevaarlijk.. Veel wissels, nieuwe dingen uitproberen, jonge gastjes die zich mogen tonen...
Voor hetzelfde geld hebben ze nog een zware training in de benen..
Plus hoe zou je zelf als ploeg zijn als je tegen het grote Bayern moogt spelen :-), ge zou voor minder een wereldpartij spelen ook al stelt de match niks voor.

Vorige vriendschappelijke matchen speelden er altijd groot aantal basisspelers en knalden ze er telkens een deftig aantal ballen tegen de netten...

Dan verwacht je dit niet :wtf:

S1RBOT

Legacy Member
lars-v zei:
aberdeen, eikels :(
(had me weeral voorgenomen niet zo'n ploeg in meerdere bets te verwerken, half onbewust toch gedaan precies...

2vd16oh.png

b54kf6.png

2i05cuv.png


En hoe kan bayern verliezen, en dan nog zo, triestig
ot16a1.png

Wel ook niet slim om 1 match in 3 verschillende combi's te steken eh... :p

Ben nog eens naar de krantenwinkel gereden om te spelen, maar ben met ene al te laat om die erop te zetten daar deze al gewonnen is.

City handicap en Real @1,79

Voor morgen nog:

Chelsea en Napoli @2,87

speeding.be

Legacy Member
TrickY. zei:
Hopelijk zet Liverpool dit nog recht.
Denk dat Aston Villa er wel nog eentje zal binnen leggen indien er veel ruimte komt.

Hopelijk! Liverpool staat in 2 mooie combi's van me.
Nuja, ik heb Liverpool over 2.5 doelpunten, ... Dus als ze winnen, dan is het meteen allemaal goed :p

Ola, 1ste helft was nog niet over? 1-2 blijkbaar nu. Hopelijk begint Aston Villa nu te twijfelen! :D Ik heb er weer vertrouwen in.

Liverpool staat nu aan 2.2 / AV aan 3.40 en X aan 3.10. Bookmakers vertrouwen ook in Liverpool. :D

Black

Legacy Member
Fuuuuu Iverness I damn you.

Voel het al komen, complete combi juist behalve die schotse kutploeg.

FML

Madster

Legacy Member
Ben pas onlangs begonnen met sportweddenschappen met 25 euro kerstbonus van NG.

Had al 30 euro winst afgehaald, maar de rest werd wat weinig, dus heb 'toegegeven' en startersbonus ook nog 's gepakt.

500 euro erop en eraf = 50 euro bonusgeld. 20 euro op weddenschappen voor vandaag en morgen, en van de resterende 30 heb ik 45 gemaakt op roulette en afgehaald.

Dus nu heb ik al 75 euri's afgehaald, nog een kleine 25 euro aan weddenschappen uitstaan en dat heeft me... 0 euro gekost.

Vraag mij toch af hoe het businessmodel van die mannen ineensteekt :D

lars-v

Legacy Member
Napoleongames heeft op zeer korte tijd wel enorm veel betters van de andere bookies afggesnoept hoor.

speeding.be

Legacy Member
lars-v zei:
Napoleongames heeft op zeer korte tijd wel enorm veel betters van de andere bookies afggesnoept hoor.
Ik vind de site gewoon veel aangenamer. Bij unibet zat ik enorm vaak met verkeerde live bets. Bijvoorbeeld Barca-Real. Real scoort en dan komt er de eerste 10 seconden ofzo in beeld dat barca had gescoord .. en geloof me: dat gebeurde vaak en zorgde voor ergernis. :p - bij NG heb ik dit niet (ook al is het hetzelfde systeem vermoed ik zo?)
Madster zei:
Vraag mij toch af hoe het businessmodel van die mannen ineensteekt :D
Mensen met een hoop geld en gokverslaafden. En op termijn: het huis wint.

Madster

Legacy Member
Dan vraag ik mij af of ze zonder die gokverslaafden zouden rondkomen? Kan mij niet voorstellen dat ge veel geld begint te verliezen op voetbalweddenschappen als ge een beetje beheerst speelt...

Black

Legacy Member
Madster zei:
Dan vraag ik mij af of ze zonder die gokverslaafden zouden rondkomen? Kan mij niet voorstellen dat ge veel geld begint te verliezen op voetbalweddenschappen als ge een beetje beheerst speelt...

Zeker dat er veel mensen met een bonus spelen en het dan aftrappen zonder winst.

En dan het grote deel dat door de bonussen af en toe eens wat speelt met geld dat ge kunt missen.
Ik ga nu amper nog weg met de examens dus heb ik wat extra geld en speel ik wat bets als ik tijd heb.


Als ge begint te spelen om uw verlies goed te maken zijt ge fout bezig vind ik.
Gokken moet leuk blijven, winnen is leuker maar goed :D

S1RBOT

Legacy Member
Madster zei:
Dan vraag ik mij af of ze zonder die gokverslaafden zouden rondkomen? Kan mij niet voorstellen dat ge veel geld begint te verliezen op voetbalweddenschappen als ge een beetje beheerst speelt...

Die hebben ook online casino. Ik denk niet dat ge wilt weten wat daar iedere dag verspeeld wordt... En als ze dan eens 100 euro winnen dan komt dat omdat ze er eerst 300 verloren hebben.

Airjinx

Legacy Member
Madster zei:
Dan vraag ik mij af of ze zonder die gokverslaafden zouden rondkomen? Kan mij niet voorstellen dat ge veel geld begint te verliezen op voetbalweddenschappen als ge een beetje beheerst speelt...
De bedoeling van bonussen is om mensen aan het spelen te krijgen, er zullen er genoeg zijn die blijven spelen en niet zomaar hun bonus afhalen. Jij speelt toch ook op de roulette terwijl je weet dat je op termijn hier enkel verlies mee maakt :)?
NG mikt niet op de gokverslaafde maar op de fungokker die ze makkelijk om de tuin kunnen leiden. Zij die niet geinteresseerd zijn in hoe hoog de odds zijn en op alles spelen zolang het Real, Barca of City heet. Op termijn winnen ze altijd, dat ze geld verliezen aan de kleine meerderheid die hun bonus afhalen en nooit terugkomen daar zullen ze niet van wakker liggen.

TheRedDevils

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Waarom zit iedereen eigenlijk combi's te maken?
Aguero to score staat @1.57 voor morgen, net als Negredo. Ik denk dat beiden zullen starten dus daar kan je mooi mee verdienen. Ik ga een uurtje voor de match één van hen uitkiezen :p

Arsenal-Fulham 1 (0-1 HC) @1.58
Lierse - Brugge 2 @1.65
Waasland Beveren - Bergen 2 @2.90

Betis - Real Madrid 2 (1-0 HC) @1.75
1 euro op Jelavic to score @4 bij zijn nieuwe club :p


Moeilijke matchen in Engeland, paar mogelijke X'en maar daar wed ik nooit op!

Vervloekte JPL. En op x to score ga ik ook niet meer spelen, ik heb weer de verkeerde van de twee gekozen.

fordjah

Legacy Member
Yeah i'm out. Blijkbaar in 2014 mijn betting hersencellen kwijtgespeeld. Snap er geen zak meer van.
Jammer :(

S1RBOT

Legacy Member
fordjah zei:
Yeah i'm out. Blijkbaar in 2014 mijn betting hersencellen kwijtgespeeld. Snap er geen zak meer van.
Jammer :(

haha, hoeveel verloren als ik mag vragen? Misschien eens iemand beginnen volgen?

Antwerp1

Legacy Member
Eindelijk nogeens wat gewonnen. Juve, Roma, City, Arsenal, Charleroi 1X, Standard

be!punter

Legacy Member
18/01/2014 AZ vs Nac Over 3 @ 1.960 PUSH +0
18/01/2014 Vitesse -0.5 @ 1.980 WON +0.98
18/01/2014 RKC vs Groningen Over 3 @ 2.050 LOST -1

Bets 3 | Units profit -0.02 units| -0.66% ROI
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan