Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

be!punter

Legacy Member
In aanloop naar volgend seizoen ga ik hier mijn Eredivisie bets van de 2e helft van dit seizoen posten.
Enkel pre-game bets uit de eredivisie met small 1 unit flat stake (~0.30% bankroll). Hoofdzakelijk bedoeld als test case om van te leren en kan gerust negatief ROI opleveren...


18/01/2014 AZ vs Nac Over 3 @ 1.960
18/01/2014 Vitesse -0.5 @ 1.980
18/01/2014 RKC vs Groningen Over 3 @ 2.050

Bets 0 | Units profit +0 | +0.00% ROI

Black

Legacy Member
Aberdeen 0-1 achter, wat die allemaal missen, onbeschrijfelijk.

Keeper van Iverness is ook wel een wereldpartij aant spelen, maar toch!
Komaan gvd!

MilsoN

Legacy Member
Kzie City nog een goal slikken, zijn veel te laks aant spele achterin...

Edit:had het beter vroeger moeten zeggen :D
Sent from my LT22i using Tapatalk

killingblacky

Legacy Member
Simpele winst Real en city.
50 @ 1.40
20 euro winst op een bijna zekere bet :)

ariane

Legacy Member
Lokeren heb ik ook..
Bij Cercle ontbreekt Cornelis door schorsing, is toch de kapitein en een zekerheid achterin die nu wegvalt.
Lokeren heeft met Kaya erbij echt wel een goede ploeg zodat ze deze match toch naar hun toe moeten trekken.
Club Brugge weet ik niet, mijn stiefbroer is die hard fan van brugge en hij zegt dat ze nooit hun eerste match na de winterstop kunnen winnen. Die match is me dan ook te riskant.

fordjah

Legacy Member
Low stakes mss. Met Brugge weet je nooit. Lokeren ook nog niet beste vorm te pakken. Patosi blijft thuis :p

lars-v

Legacy Member
aberdeen, eikels :(
(had me weeral voorgenomen niet zo'n ploeg in meerdere bets te verwerken, half onbewust toch gedaan precies...

2vd16oh.png

b54kf6.png

2i05cuv.png


En hoe kan bayern verliezen, en dan nog zo, triestig
ot16a1.png

ariane

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Alle hoop op Liverpool, zou niet mogen mislopen:
http://i.imgur.com/9nrsKxW.png

En hopelijk gaat deze ook nog goed:
http://i.imgur.com/kiFjD3n.png

Eerste is binnen normaal.. ik verwacht veel goals zometeen :D.
Aston Villa is puur een counterploeg en defensief laat liverpool toch wa steken vallen.
Daarbij nog dat Benteke terug vertrokken is denk ik + tegen een landgenoot (zeker relatie aanvaller - keeper) gaat die extra gemotiveerd zijn. Daarnaast staat het trio Suarez-Sturridge-Sterling sowieso garant voor wat doelpunten. Heb net +3,5 goals gezet, lijkt me realistisch op voorhand gezegd zijnde.

s.i.m.o.n

Legacy Member
ariane zei:
Ik denk dat de match heel gesloten gaat zijn, U2,5 ofzo maar valt moeilijk te voorspellen.
United wilt zeker niet nog een keer verliezen en Chelsea speelt sowieso onder een goede organisatie waar het resultaat primeert.
Zou er ook vanaf blijven

Misschien handicap 0-1 X? Staat aan 3.80

ariane

Legacy Member
lars-v zei:
En hoe kan bayern verliezen, en dan nog zo, triestig
ot16a1.png

Vriendschappelijk is altijd gevaarlijk.. Veel wissels, nieuwe dingen uitproberen, jonge gastjes die zich mogen tonen...
Voor hetzelfde geld hebben ze nog een zware training in de benen..
Plus hoe zou je zelf als ploeg zijn als je tegen het grote Bayern moogt spelen :-), ge zou voor minder een wereldpartij spelen ook al stelt de match niks voor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan