TheRedDevils
Legacy Member
speeding.be zei:Denk dat ik er ook eentje ga uitkiezen. Negrado is in vorm denk ik?
Idd, Negredo zit echt in een goeie vorm. Ik denk dat ik hem verkies boven Aguero, omdat Aguero nog maar net terug is

Heb nog Norwich en Everton to win erbij genomen als single bet.
da's het beste advies dat we u kunnen geven.




