Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Wat een game daar in Washington. Lebron al met 4 turnovers. Wade met airballs. Allen die niet eens close zijn driepunters maakt.

Je kan Jimmy niets kwalijks nemen, 22 straight wins in hun division en sinds januari 2012 geleden dat ze nog eens drie na elkaar verloren. Vorig jaar 27 punten achter en winnen, misschien nu 34 punten inhalen :D

J.Lyman

Legacy Member
Gelukkig van het snooker.
Schermafbeelding_2014_01_14_om_23_51_59.png


Voor vandaag enkel zwaar gespeeld op Selby.

Rub1nho

Legacy Member
Live op NBA:

POR -1,5 bij 88-88 @ 2,40
GS -1,5 bij 60-65 @ 1,92

Beide singles @ 5 €

JimmyPatterson

Legacy Member
Gavin zei:
:D

NBA is soms echt niet te doen.

waffel zei:
Wat een game daar in Washington. Lebron al met 4 turnovers. Wade met airballs. Allen die niet eens close zijn driepunters maakt.

Je kan Jimmy niets kwalijks nemen, 22 straight wins in hun division en sinds januari 2012 geleden dat ze nog eens drie na elkaar verloren. Vorig jaar 27 punten achter en winnen, misschien nu 34 punten inhalen :D


Thanks Waffel :hug:

Maar ik had het moeten zien aankomen toen ik op Twitter las dat Oden ging meespelen :(

Rub1nho

Legacy Member
Rub1nho zei:
Live op NBA:

POR -1,5 bij 88-88 @ 2,40
GS -1,5 bij 60-65 @ 1,92

Beide singles @ 5 €

Fuck Denver, die zijn echt (te) goed bezig de laatste tijd. Dank u Portland wel, aan die odd moest ik er eigenlijk veel meer opgezet hebben maar kom, we klagen niet.

TheRedDevils

Legacy Member
Arne zei:
Ik beperk het gokken even tijdens examens :p

Same. Laatste dagen niets gebet enkel gisteren wat NBA voor de fun (volg iemand die tips geeft op twitter en zag die verschijnen) 4/5 juist :p

speeding.be

Legacy Member
Live gokken op tennis is zalig. Bij sommige matchen is het dan mogelijk om zo te wedden:
'punt 1, game 4 - set 1' en dan staat de tegenpartij (die niet moet serveren) vaak op 2,5/3 ... en het gebeurt vaak dat die tegenpartij het eerste punt maakt.

Deze middag mijn account van 26 euro naar 85,56 euro gebracht door middel van gokken op tennis. Veel ver(r)assingen wel, door die hitte waarschijnlijk.

Mijnen bonus van 110 op NG heeft al 175 euro opgebracht op den bank en nog 35 op mijn acount! Yeaahhhh

s.i.m.o.n zei:
Kunt ge incashen als ge de bet op voorhand al hebt geplaatst? Of was het een live bet?
Denk dat het aanzien wordt als 'live bet' indien het spel bij de 'live kalender' staat (en meestal is dat 10 minuten alvorens de match begint). Het was inderdaad een live bet.

Black

Legacy Member
TrickY. zei:
Ik heb vandaag combi Alfreton Town & Barca @1.92

Gevolgd, maar blijkbaar is Alfreton uitgesteld en dus ongeldig ?
Jammer.

Achja als Barca vanavond maar wint :unsure:

@Livebetten tennis: is inderdaad vrij lucratief en goed om snel wat geld te verdienen, maar het is evensnel weer weg. Gebeurt ook te vaak dat een opslag niet gewonnen wordt en dan zijt ge uw geld kwijt.

Fella

Legacy Member
Black zei:
Gevolgd, maar blijkbaar is Alfreton uitgesteld en dus ongeldig ?
Jammer.

Achja als Barca vanavond wint schoon wat winst.

@Livebetten tennis: is inderdaad vrij lucratief en goed om snel wat geld te verdienen, maar het is evensnel weer weg. Gebeurt ook te vaak dat een opslag niet gewonnen wordt en dan zijt ge uw geld kwijt.

Barca staat maar aan 1.2?

Fella

Legacy Member
Black zei:
Ja kheb ze in een combo

Daarjuist gekeken om de toppers van de PL in een combi te steken, kom maar aan 1.60 :/. Niet veel zin om veel research te doen...

Black

Legacy Member
Fella zei:
Daarjuist gekeken om de toppers van de PL in een combi te steken, kom maar aan 1.60 :/. Niet veel zin om veel research te doen...

Khad Alfreton Town,Japan U22 -1, Bayern Leverkusen -1, Barca en Union Berlin gespeeld.

Hopelijk nekt Barca me ni, de ene keer dat ik ze zonder handicap en aan zo'n lage odd speel.

PL nog niet bekeken, wel Championship, maar zat niets naar m'n zin tussen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan